• Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 23:27 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    forever alone


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Lonely eerlijk gezegd, mijn vriend woont hier een eindje vandaag (:
    Maar sowieso heb ik het niet echt op dat valentijnsgedoe
    Ik heb ook een hartjesketting (wel met kleine diamantjes) om mijn hals, ook van mijn vriend gekregen, maar dan toen we 1 jaar samen waren (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:53 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een vriend maar ik doe niet aan valentijn. Hij had het wel leuk gevonden als we samen waren geweest en wat gingen eten of wat dan ook. Maar het kwam gewoon niet zo uit ivm mijn stage (cat)


    -

    Awh wat cute.:9~
    Ik ben allang blij dat het weer allemaal voorbij is.:'D


    everything, in time

    Siva schreef:
    Mwah, how cute! c: Nope. I'm forever alone.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Siva schreef:
    Mwah, how cute! c: Nope. I'm forever alone.

    Dat vrees ik, maar voorlopig ben ik er wel nog blij mee (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Accidental schreef:
    (...)

    Wedden dat de vriendjes van jouw vriendinnen voor geen meter pannekoeken kunnen bakken? ;). Dat is toch ook hartstikke leuk? Ik durf te wedden dat hij op andere dagen van het jaar net zo veel van je houdt hoor :)
    Ja dat wel, maar als je nog nooit iemand zijn valentijn bent geweest, begint dat gewoon na een tijdje tegen te steken. Ik hoef dat klef gedoe helemaal niet en ik noem het zelf een excuus om goed te gaan eten, maar als jij iets geeft en niks terug krijgt is dat al niet leuk en als je dan nog eens moet zien wat een ander wel niet allemaal krijgt. Ik vraag geen cadeau van honderd euro, maar hij lijkt gewoon nooit moeite voor me te doen en dat vind ik gewoon niet leuk. Hij is wel heel lief enzo en we zijn maandag gewoon eens gaan eten omdat het lang geleden was, maar als hij een cadeau voor mij moet kopen, maakt hij het hem er altijd zo gemakkelijk van af terwijl ik er altijd veel moeite in steek.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja dat wel, maar als je nog nooit iemand zijn valentijn bent geweest, begint dat gewoon na een tijdje tegen te steken. Ik hoef dat klef gedoe helemaal niet en ik noem het zelf een excuus om goed te gaan eten, maar als jij iets geeft en niks terug krijgt is dat al niet leuk en als je dan nog eens moet zien wat een ander wel niet allemaal krijgt. Ik vraag geen cadeau van honderd euro, maar hij lijkt gewoon nooit moeite voor me te doen en dat vind ik gewoon niet leuk. Hij is wel heel lief enzo en we zijn maandag gewoon eens gaan eten omdat het lang geleden was, maar als hij een cadeau voor mij moet kopen, maakt hij het hem er altijd zo gemakkelijk van af terwijl ik er altijd veel moeite in steek.


    Dat is inderdaad jammer, maar jaloezie is een ziekte.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad jammer, maar jaloezie is een ziekte.
    Tis erg, maar nogmaals ik hoef haar boeket niet, maar ik had anders wel zelf graag iets gehad, het is gewoon het gebaar dat telt. Ik heb namelijk nog nooit iets voor Valentijn gekregen en ik vind dat eigenlijk jammer. Niet dat ik niet blij ben met mijn vriend, integendeel zelf. Al kan hij hele domme acties doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Awhh, dat is echt lief.
    Anyway, ik had niemand, maar eerlijk gezegd heb ik er niet heel veel problemen mee fz(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Errin schreef:
    (...)Tis erg, maar nogmaals ik hoef haar boeket niet, maar ik had anders wel zelf graag iets gehad, het is gewoon het gebaar dat telt. Ik heb namelijk nog nooit iets voor Valentijn gekregen en ik vind dat eigenlijk jammer. Niet dat ik niet blij ben met mijn vriend, integendeel zelf. Al kan hij hele domme acties doen.


    Hoezo? Het is echt niet dom als hij je niets geeft, echt niet. Het gebaar is het gebaar! Pannekoeken bakken is nou eenmaal zijn gebaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Hoezo? Het is echt niet dom als hij je niets geeft, echt niet. Het gebaar is het gebaar! Pannekoeken bakken is nou eenmaal zijn gebaar.
    Ik zeg niet dat het dom is, ik zeg dat hij soms domme dingen doet waaraan ik me soms serieus erger. En het was niet echt een verrassing, want hij had de dag er voor al gezegd dat hij pannenkoeken ging bakken. Swat. Ik ga stoppen, want straks noemen jullie me nog ondankbaar terwijl jullie het fijne niet weten. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik zeg niet dat het dom is, ik zeg dat hij soms domme dingen doet waaraan ik me soms serieus erger. En het was niet echt een verrassing, want hij had de dag er voor al gezegd dat hij pannenkoeken ging bakken. Swat. Ik ga stoppen, want straks noemen jullie me nog ondankbaar terwijl jullie het fijne niet weten. x')

    Haha, dat kan iedere jongen wel! En pannenkoeken bakken is hartstikke lief! Mijn vriend krijgt het waarschijnlijk nog niet eens klaargespeeld om het deeg te maken? :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aahw, wat lief!
    Ik doe zelf niet aan Valentijn, want ik vind het veel te commercieel. Maar mijn papa had dus een Valentijnspakket van Net 5 of zo aan me gegeven (met echt heeeel veel leuke dingen erin) en mijn mama gaf me een zak snoep. Dus dat was wel echt superlief. :'D

    Negligible schreef:
    (...)
    Haha, dat kan iedere jongen wel! En pannenkoeken bakken is hartstikke lief! Mijn vriend krijgt het waarschijnlijk nog niet eens klaargespeeld om het deeg te maken? :')
    Wij koken meestal eigenlijk samen, want hij is zo op zijn vlees gesteld dat ik het hem liever laat bakken. Het is wel leuk dat hij cake enzo kan maken, dan hoe ik dat niet altijd te doen. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?