• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Rollen nodig;

    Hoofdpersonen
    Dochter van Captain Johnson -Candyfornia
    Zoon van Captain Johnson -Candyfornia
    Beste vriendin van Roxi, meegesmokkeld op het dek -Mortician
    Vriendin van Roxi, hulpje van de kok -IHeartMusicc
    Beste vriend van James, in het kraaiennest -Bronte
    Vriend van James, zorgt voor de wapens -Diapal

    Bemanning (let erop dat er maar twee meisjes op het schip mogen werken!)

    Bootsman -Alahomera
    Scheepsjongen/meisje -LovingStyles
    Gestrand adelijk meisje, dat tijdelijk op de SSS verblijft -Leave

    Legendes (let op, zeemeerminnen zijn altijd meisjes!)

    Valse zeemeermin(1)-Candyfornia
    Valse zeemeermin(2)-HurtedHeart
    Vriendelijke zeemeermin -HurtedHeart
    Spookmeisje van geestschip -Alana
    Zeemonsterberijder -HurtedHeart

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    Invullen;

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Gave: (Alleen voor legende's)
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik maak trouwens ook nog wel even een valse zeemeermin.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    kan ik de bootsman reserveren?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:38 ]

    Rol: Valse zeemeermin(1)
    Volledige naam: Kathryn Melany Malone
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Kathy is een beeldschoon, jong zeemeermin meisje met prachtige gelaatstrekken. Ze heeft een mooi gezicht met lange, bronskleurige lokken en grote honing bruine ogen. Haar lippen zijn vol en felrood. Een knipper met haar lange wimpers, een wenkende vinger... Ze hoeft maar te bewegen of alle schippers vallen op haar knieën voor haar schoonheid.
    Karakter: Kathy is een slim, sluw meisje dat goed is in haar vak: Schippers de rotsen in lokken, zodat ze hun juwelen kan stelen. Eigenlijk doet ze zich alleen zo voor, omdat ze indruk wil maken op haar vriendinnen. Stiekem heeft ze een klein hartje, maar met iedere valse daad die ze doet kwijnt die een beetje weg. Kathy is best onzeker en is bang dat wanneer ze vriendelijk is, alles kwijt raakt.
    Gave: Ze heeft een geweldige stem. Haar sirené gezang doet kippenvel over je armen strijken en je hart sneller kloppen. Nouja, als je een vrouw bent dan.
    Extra: Kathy draagt altijd een parel armband, waarvan ze denkt dat hij geluk brengt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:04 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alohomera schreef:
    kan ik de bootsman reserveren?

    Gereserveerd! (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik reserveer de vriend van James, die ene die wapens maakt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Waarneer gaan we beginnen met de RpG?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nog iemand een rol invullen en waarneer beginnen we nou?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nou niet alle rollen zijn al ingevuld en sommige zijn nog gereserveerd, dus...


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik wil ander wel de rol van beste vriend van James invullen. Hij komt er zo aan.


    Ex astris, sciencia

    Rol: Beste vriend van James, in het kraaiennest
    Volledige naam: Adam Ace Smith
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: klik
    Karakter: Adam is soms nogal een luidruchtige jongen die niet al te geduldig is.
    Extra:


    Ex astris, sciencia

    Rol: Beste vriendin van Roxi.
    Volledige naam: Mayane Alícia Prey
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Mayane is van origine een 'Ginger', zoals dat genoemd wordt. Ze is geboren met rood haar, blauwe ogen, een bleke huid en overal sproeten. Ook is ze heel lang, vooral haar benen.
    Karakter: Mayane is altijd een heel vriendelijk en beleefd meisje geweest. Ze is niet al te spontaan, maar ze kan zeker met anderen opschieten. Wanneer ze je beter kent, is alle verlegenheid weg en is ze helemaal zichzelf.
    Mayane wordt niet snel boos, behalve als je haar vrienden of familie beledigt. Dan is het menens, en weet ze ook bijna niet van ophouden meer.
    Gave:
    -
    Extra: Mayane rookt regelmatig, zo'n één of twee keer per dag.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 20:43 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb nog maar 1 valse zeemeermin nodig! Please people!


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    ik vul zo het scheepsmeisje in a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry, ik heb liever maar één rol. :'$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Mag ik anders ook 3 rollen kan ik nog een zeemeermin maken kunnen we beginnen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break