• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Rollen nodig;

    Hoofdpersonen
    Dochter van Captain Johnson -Candyfornia
    Zoon van Captain Johnson -Candyfornia
    Beste vriendin van Roxi, meegesmokkeld op het dek -Mortician
    Vriendin van Roxi, hulpje van de kok -IHeartMusicc
    Beste vriend van James, in het kraaiennest -Bronte
    Vriend van James, zorgt voor de wapens -Diapal

    Bemanning (let erop dat er maar twee meisjes op het schip mogen werken!)

    Bootsman -Alahomera
    Scheepsjongen/meisje -LovingStyles
    Gestrand adelijk meisje, dat tijdelijk op de SSS verblijft -Leave

    Legendes (let op, zeemeerminnen zijn altijd meisjes!)

    Valse zeemeermin(1)-Candyfornia
    Valse zeemeermin(2)-HurtedHeart
    Vriendelijke zeemeermin -HurtedHeart
    Spookmeisje van geestschip -Alana
    Zeemonsterberijder -HurtedHeart

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    Invullen;

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Gave: (Alleen voor legende's)
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daarom, ik bedoelde het ook niet zo XD


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Dat geesten meisje vind ik een beetje creepy...en uuh..denk het wel? Hadden die piraten enzo dat nog niet? Ik weet hetniet...anders haal ik 't wel weg ;P

    Ach, laat maar zitten die tattoo. Het zal toch niet vaak voorkomen in het verhaal.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    hoe is ze btw dood gegaan?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dus weghalen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nee, ik bedoel eigenlijk, laat maar staan.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    IHeartMusicc schreef:
    hoe is ze btw dood gegaan?


    Uhm, nog even bedenken. Kom ik zo nog wel op terug (A)


    Being happy is a choice ~

    Hahah is goed [Allebei]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dood van Emanuela:

    Toen ze meevaarde op haar vader's schip, werd ze ontvoerd door de vijanden van haar vader. Uiteindelijk werd ze vermoord waardoor haar vader zelf ook vervaagde van verdriet en er zo een spookschip ontstond


    Gewoon iets verzonnen. (A)


    Being happy is a choice ~

    Klinkt goed !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol: Adelijk, gestrand meisje
    Volledige naam: Camilia Katerina Verèlle
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Camilia heeft lange, gekrulde bruine lokken en een lelieblanke huid. Ze is slank gebouwd, en heeft onschuldige, kristalblauwe ogen. Daarnaast heeft ze een charmante glimlach en kan ze heel veel bereiken met haar ogen.
    Karakter: Camilia is de dochter van een graaf uit Engeland. Tijdens de tocht met een VOC schip, sloeg ze overboord tijdens een storm.
    Na haar stranding herinnerde ze zich niets meer. Langzaam kwam alles terug, en hoewel ze nog steeds veel dingen mist, besloot ze aan boord te gaan bij de SSS. Voor de meeste heet ze Mia, of Camille.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:28 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okee, misschien ga ik nog een personage maken, maar niet vanavond, want dan heb ik open dag op mijn school en mag ik de groep 8'ters begeleiden (flower)


    Being happy is a choice ~


    Rol: Legende. Zeemonsterbereider
    Naam: Jason Quinten Happle
    Leeftijd*: een aantal eeuwen hij lijkt 19 20
    Gave: Hij kan je ergens toe dwingen je iets te doen. Als hij dat wilt krijgt hij dat ook. Als hij zijn gave gebruikt worden zijn ogen even goud kleurig.
    Karakter: Jason is strijdlustig en is niet snel bang. Hij kan heel nonchalant doen en is erg mysterieus. Hij heeft een aura van haat. Hij haat mensen, omdat ze denken het wilde beest de zee denken te kunnen temmen. Hij staat aan de kant van de slechte meerminnen. Hij is vriendelijk tegen de mensen die hij kent. Hij bewaakt al eeuwen deze zeeën.
    Uiterlijk + Foto: Jason heeft hazelnoot bruine ogen en bruin glanzend haar. Hij is vrij sterk en ook zo gebouwd. Als je goede ogen hebt zie je zijn spieren zitten. Hij is licht getint
    Extra: Hij bereid een draakachtig wezen. Ook wel gezien als het zeemonster. Dit monster is erg gevaarlijk. Van een beet kan je erg ziek worden en het wezen heeft een sterke vacht. Speren gaan er niet makkelijk doorheen. Zijn monster heet Salom. Salom kan ook water sturen om mensen over boord te gooien en op te eten.



    Rol: Zeemeermin
    Naam: Jade Sky Light
    Leeftijd*: 17
    Gave: Ze kan energie manipuleren. Iemand energie afpakken of licht gebruiken als energie naarmate kan ze waanzinnige dingen doen. Ook kan ze mensen hypnotiseren door te zingen. Ze heeft een geweldige stem. Haar tweede gave werkt niet goed bij vrouwen. Ze kan ook erg hard gillen.
    Karakter: Jade is altijd vriendelijk of je nou mens bent of niet. Ze dood alleen slechte mensen. Mensen die het net verdienen om op aarde rond te lopen. Maar omdat ze de enige is die zo is twijfelen mensen dan ook. Ze hypnotiseerde niemand en eet ook vaak gewoon dieren. Ze geeft om mensen levens en zou ze niet snel aanvallen. Ze is de enige vriendelijk Meermens in deze zee. Daarom moet ze echt vertrouwen winnen.
    Uiterlijk + Foto: Ze is prachtig in een woord. Haar ogen zijn Blauw met goud en haar haren zijn prachtig blond. In haar haren zitten van haarzelf Lichtbruine highlights en haar lippen zijn kersenlolly rood. Ze is slank gebouwd, maar vrij sterk. Haar tanden zijn hagelwit en ze heeft den zandloper figuur. Haar staart is paars met een blauwe gloed erop.
    Extra: Ze kan geweldig snel zwemmen. Als ze voor je zingt raak je betoverd, maar omdat ze vriendelijk is gebruikt ze haar zang stem bijna nooit.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:12 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik scheepsmeisje reserveren?
    Wat moet het scheepsmeisje eigenlijk doen voor werk enzo?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ LovingStyles

    Het scheepsmeisje doet karweitjes, zoals de kajuit van de kapitein schoonhouden, de kok helpen en af en toe het schipperslogboek controleren. Btw, James wordt verliefd op dit meisje. En natuurlijk mag je haar reserveren.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Candyfornia schreef:
    @ LovingStyles

    Het scheepsmeisje doet karweitjes, zoals de kajuit van de kapitein schoonhouden, de kok helpen en af en toe het schipperslogboek controleren. Btw, James wordt verliefd op dit meisje. En natuurlijk mag je haar reserveren.


    [haha okee, dan reserveer ik die a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered