Vandaag ben ik dus jarig en zaterdag hadden ze een suprise party georganiseerd. Dus ik ging gewoon normaal met mijn zus even naar mijn oudste broer om wat op te halen. Dus we lopen naar binnen en je kent het wel; "SUPRISEEEEEEEE!" Ik schrok me te pletter! Maar toen moest ik midden in de woonkamer op een versierde stoel zitten en gingen ze zingen. Ik schaamde me rot en daarna kwamen vele me drie kussen geven. Maar nu komt het; Ik liep de keuken in en kwam toen weer terug. Toen kwam de 23-jarige vriend van mijn broer waar ik al zo'n dik twee jaar een oogje op heb. Het zijn goeie vrienden dus ik zie hem regelmatig en blablabla. Maar toen gaf hij me een hand en zei: "Gefeliciteerd éh Selina, drie kussen." Dus toen drie kussen en ik werd super rood. Nu zit ik al sinds zaterdag daar mee in mijn hoofd en ik denk dat het erger is geworden, de verliefdheid. Eerst probeerde ik het nog een beetje in mijn achterhoofd te houden. En ik weet ook zeker dat hij niet op mij is of zo, hij is niet echt dat type om een vriendin te hebben. Gewoon happy single.
Maar hij is dus 23, word in april 24 en ik ben van vandaag 15. Dus reken maar op zo'n negen jaar verschil. Nu weet ik zelf dat het nooit gaat werken, althans.. Maar hoe vaak ik hem ook probeer te vergeten, ik blijf stapel op hem. Nu valt het gelukkig ook niet op dat ik op hem ben, want ik ben nogal verlegen &&&..
Iemand weet wat te doen?