• Ik doe FLE (soort Engels, maar dan lastiger, zeg maar moeilijker dan VWO 6 Engels), alleen nu komt het.

    Ik haal een 6.1 voor 't schrijven van een brief bij Engels en een A+ (een 10+ dus) voor het schrijven van een compleet verhaal en bladiebla, 4 kantjes vol voor FLE.

    Geen idee hoe ik het doe, maar normaal gesproken scoor ik ook 8en voor Engels en dit jaar heb ik nog niet hoger gescoord dan een 6.5... :l

    Iemand ook wel eens van die cijfers op school dat je denkt; "okeee.. Het zal wel.. D:"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geregeld, bij scheikunde vooral. :W

    PUKKELxDING schreef:
    Regelmatig ^.^


    comfort in c h a o s

    Ontwikkelingspsychologie, ja. :')
    Ik denk altijd dat ik het snap, maar niet dus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    oh zeker. vooral bij duits. denk ik een toets best wel goed gemaakt te hebben haal ik nog een drie


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    Regelmatig ^.^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik had een 7.7 gehaald voor een IB essay waarvan ik overtuigd was dat het een onvoldoende zou worden _O_ dus dat is heel mooi =D vooral omdat ik vorig jaar net aan een 6 voor die essays haalde.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Spaans. Maar goed, ze haat me. Mijn hoogste cijfer daar ooit was een 7,4. En ik doe gewoon superveel leren, het is nooit een hoog punt. Maar Spaans vind ik best moeilijk, en met die lerares wordt het nog moeilijker..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    School hates me


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Regelmatig ^.^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    PUKKELxDING schreef:
    Regelmatig ^.^


    The universal language of art.

    PUKKELxDING schreef:
    Regelmatig ^.^


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik had supergoed geleerd voor muziek en haalde toen net een 6,5. Nouja zeg :/

    Als ik niet goed leer haal ik meestal hogere cijfers. Jaja ik heb een raar brein 8D.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:10 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Remembrall schreef:
    Ik had een 7.7 gehaald voor een IB essay waarvan ik overtuigd was dat het een onvoldoende zou worden _O_ dus dat is heel mooi =D vooral omdat ik vorig jaar net aan een 6 voor die essays haalde.


    Ooh, das echt heel nice Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jep. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Carebear schreef:
    Ik.
    Voor het eerst in mijn leven buis ik voor Frans -.-


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin