• Ik doe FLE (soort Engels, maar dan lastiger, zeg maar moeilijker dan VWO 6 Engels), alleen nu komt het.

    Ik haal een 6.1 voor 't schrijven van een brief bij Engels en een A+ (een 10+ dus) voor het schrijven van een compleet verhaal en bladiebla, 4 kantjes vol voor FLE.

    Geen idee hoe ik het doe, maar normaal gesproken scoor ik ook 8en voor Engels en dit jaar heb ik nog niet hoger gescoord dan een 6.5... :l

    Iemand ook wel eens van die cijfers op school dat je denkt; "okeee.. Het zal wel.. D:"


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Regelmatig ^.^


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Regelmatig ^.^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat gevoel heb ik bij al mijn toesten van Frans :Y) namelijk allemaal buizen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    PUKKELxDING schreef:
    Regelmatig ^.^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik.
    Voor het eerst in mijn leven buis ik voor Frans -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Philyra schreef:
    Dat gevoel heb ik bij al mijn toesten van Frans :Y) namelijk allemaal buizen.


    Tell me about it, stud.

    Ja, voor mijn mondeling Engels, dat sloeg echt nergens op maar dat wijf haat me gewoon.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, hoor, best vaak.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik had vet goed geleerd voor een so duits! krijg ik hem vandaag terug. EEN 3! echt! ik had vanaf het weeken(5dagen van tevoren) zitten leren! ik snap het niet. maar, dat wijf mag me toch niet. dusjha ik denk niet dat het hem aan mij ligt. (dat klinkt eigendunkerig)


    - One Direction Infection -

    Ik krijg ALTIJD lage cijfers voor geschiedenis projecten. Wat ik ook doe, hoeveel tijd ik er ook in stop, het wordt nooit hoger dan een zes. (cat)
    En dat is nogal frustrerend, omdat andere mensen met één A4'tje een 7 halen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had het vandaag in de positieve zin is. Maar inderdaad ook al vaak gehad.


    Tears are words the heart can't say.

    Dat heb ik ook met Engels, nu doe ik wel gewoon middelbare school Mavo niveau engels, maar ik heb tot afgelopen keer toe alleen maar 7,9 of hoger gehaald voor toetsen en taaltaak dingen. Voor vorige toets haalde ik een 7, dat is onder mijn niveau. (cat)
    Verder heb ik het niet zo heel sterk (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Philyra schreef:
    Dat gevoel heb ik bij al mijn toesten van Frans :Y) namelijk allemaal buizen.


    Same thing here!
    Dan leer ik zo kweenie hoe goed en dan BAM buis!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    jup,, slecht in wiskunde en opeens fack hoge cijfers,,
    een beetje eng hé...


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Mijn buis voor wiskunde. Onvoorstelbaar. Ik buizen voor wiskunde. !!! !!!
    Frans is wel beter dan ik verwacht.
    Geschiedenis is lager dan ik verwacht.

    Maar dat ligt allemaal aan de leerkracht :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please