• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering
    04. Niallvember
    05. CarrotNiall
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda
    09. Remembrall
    10. Escritura
    11. Nyckelharpa
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Sioux Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. NightMoon
    16. Austen
    17. Biologist
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Suavemente
    20. Yowic
    21. xlufjoetoexx
    22. Achilles




    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 maart 2012 - 21:19 ]


    everything, in time

    Jullie hebben tot 8 april om deze wedstrijd af te ronden!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 22:10 ]


    I am an idiot, I move.

    Sorry mensen, Marleen & ik zijn 'n beetje nalatig geweest. We zullen beide even overleggen over 'n alternatief aangezien we maar tot 8 april hebben (: Maar we sluiten dit wel goed af.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is bijna 8 april..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorry hoor als ik opdringerig lijk, maar gaat er nu nog iets gebeuren of niet?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben bang van niet. Marleen zit niet meer zo vaak op Q en Nynke is vandaag ziek.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik ben bang van niet. Marleen zit niet meer zo vaak op Q en Nynke is vandaag ziek.


    Maar ze zijn allebei vandaag nog online geweest. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Maar ze zijn allebei vandaag nog online geweest. -.-

    Anders moet je even een PB'tje sturen? (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lieve deelnemers,

    zoals jullie zien, is de wedstrijd afgelopen. Nynke en ik zijn een beetje nalatig geweest en dit heeft verschillende redenen.
    Een aantal van deze redenen zijn goed, anderen zijn misschien meer slappe excuses, maar toch is het niet geheel onze schuld.
    In zowel de eerste als de tweede opdracht zijn er heel veel mensen gestopt, dit heeft er ook voor gezorgd dat wij er minder zin in kregen.
    Omdat we het toch goed af willen sluiten, is het mogelijk om alsnog een beoordeling te vragen voor de ingeleverde opdracht.
    Een winnaar zal er dus niet zijn.

    Het spijt ons dat het zo af heeft moeten lopen en ook wij vinden het heel jammer.

    Veel liefs,
    Nynke en Marleen


    everything, in time

    Ik snap het. Ik zou nog wel graag een beoordeling willen, als jullie dat verder niks uitmaakt.


    Your make-up is terrible

    helaas, het was een leuke wedstrijd met verrassende opdrachten. Graag zou ik wel nog mijn beoordeling krijgen, gewoon om te weten wat ik nog aan mijn stukken tekst kan verbeteren.
    Nogmaals jammer dat het gestopt is, maar het is niet anders.

    Wie weet, in de toekomst, organiseren we weer 'n wedstrijd. Misschien wel apart van elkaar, maar we zijn beide creatief genoeg om leuke opdrachten te verzinnen *O* Jullie in ieder geval bedankt voor jullie deelname en inzet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou ook wel graag een beoordeling willen, gewoon om te kijken wat ik kan veranderen :)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    -> Al een weer over tijd, slotje


    I am an idiot, I move.