• Nynk en ik organiseren nu samen een schrijfwedstrijd. Deze dus.
    Er morgen
    vijftien deelnemers deelnemen en er zullen zes ronde's plaatsvinden. Voor elke ronde heb je één week en twee dagen de tijd om het verhaal in te leveren, uitstel is mogelijk, maar niet meer dan drie dagen en natuurlijk alleen met een goede reden. Niemand zal afvallen, want we werken met een puntensysteem, wat wil zeggen dat degene met het hoogste gemiddelde wint. De prijs is 10 credits.
    Alle opdrachten en verhalen komen in deze story te staan. Een abo is altijd handig en we waarschuwen niet als er een nieuwe opdacht is.
    Belangrijk: Wanneer een opdracht niet op tijd is ingeleverd, zullen we je verhaal alsnog beoordelen, maar er kan niet hoger worden gescoord dan een 5.4. Zo gaat je gemiddelde niet helemaal omlaag zoals bij een 1, maar is er toch eerlijk "gehandeld".

    Deelnemers: (Naamveranderingen graag z.s.m doorgeven.)
    01. Jonsu Ingeleverd
    02. Assassin Ingeleverd
    03. Wandering
    04. Niallvember
    05. CarrotNiall
    06. Countenance
    07. A7x Ingeleverd
    08. Yoda
    09. Remembrall
    10. Escritura
    11. Nyckelharpa
    12. Fantasia Ingeleverd
    13. Sioux Ingeleverd
    14. Eledhel Ingeleverd
    15. NightMoon
    16. Austen
    17. Biologist
    18. Parachutes Ingeleverd
    19. Suavemente
    20. Yowic
    21. xlufjoetoexx
    22. Achilles




    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 maart 2012 - 21:19 ]


    everything, in time

    Nynke is gemeen. :C
    Ze wil me een 7 geven in plaats van een 8,1! D:
    Marleeeeeeen, save me!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Er wordt niet met punten gesjoemeld!(cop)


    everything, in time

    De nieuwe inlever datum staat er bij. Het is korter dan de vorige keer, een weekje, maar we vonden dat dat goed was, omdat jullie al langer de tijd hebben gehad. Het is nu dus: 22 februari tot 23:59


    everything, in time

    Kan ik misschien 2 dagen uitstel krijgen? Morgen is ook de inleverdatum van mijn eigen wedstrijd en ondertussen heb ik ook nog iets wat ik voor school moet afmaken. Dan heb ik het zeker weten af :) de opdracht...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    -abo-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wait... what....?
    Waarom wist ik niet dat het mórgen al ingeleverd moest worden? o;
    Ik vrees dat dit niet meer gaat lukken...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nyckelharpa schreef:
    Wait... what....?
    Waarom wist ik niet dat het mórgen al ingeleverd moest worden? o;
    Ik vrees dat dit niet meer gaat lukken...


    Had ik ook...daarom kom ik juist in de knel te zitten met school EN mijn eigen schrijfwedstrijd...omdat ik niet wist dat er een nieuw topic was...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    We kunnen vast wel 'n paar daagjes uitstel geven *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    WAIT? MORGEN? Okeei, dan kan ik dus nu al uitstel gaan vragen aangezien ik mijn idee nog echt niet uitgewerkt heb en ik het behoorlijk druk met school heb deze week.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow kom ik nu achter dat morgen deadline is. Gelukkig had ik tijdens de beoordelingen al een stuk geschreven.

    Ik heb echt uitstel nodig. Ik zit zwaar in de stress en met school gaat het voor morgen écht niet lukken >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Waarschijnlijk wordt het toch uitgesteld, want we hebben nog niets.:'D


    everything, in time

    misschien is het de volgende keer beter om een gb bericht naar ieder persoon te sturen. Dan weet je haast zeker dat iedereen het leest...in het gb kijkt tenslotte iedereen wel eens ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wait... Whuuuuuut? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WinterElf schreef:
    misschien is het de volgende keer beter om een gb bericht naar ieder persoon te sturen. Dan weet je haast zeker dat iedereen het leest...in het gb kijkt tenslotte iedereen wel eens ;)

    Of jullie kijken af en toe ook in 't topic (cat) 't Komt van beide kanten, zal ik maar zeggen, maar de volgende keer zullen we 'n PB o.i.d. sturen _O_


    "I shut my eyes in order to see.'