• Ik moet morgen naar de Toys 'r us XL om mijn stagecontract te laten ondertekenen en even een gesprek te hebben en dan moet ik overmorgen daar voor MAAR LIEFST TWEE WEKEN, stage lopen. En ik heb al zooo vaak stage gelopen, maar ik ben echt nog zo zenuwachtig.. vragen zoals; zijn m'n collegas wel leuk, is het werk wel leuk, en straks zijn er van die 'vriendengroepjes' en dan kom ik daar als nieuweling.. en dan ben ik ook nog super verlegen. Nou als dit niet een ramp gaat worden weet ik het ook niet meer. Iemand hier ervaring mee, of iemand tips? dargh ik haat stages!

    and this is how i feel /le random




    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    ach, dat komt helemaal goed hoor. Meestal ben je zenuwachtig voor niks. En twee weken valt wel mee toch? voor je het weet is het weer voorbij en meestal zijn die mensen echt hartstikke aardig. Komt helemaal goed!

    Succes!!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Hoezo moet je stage lopen bij een speelgoedzaak?


    I am an idiot, I move.

    Shortie schreef:
    ach, dat komt helemaal goed hoor. Meestal ben je zenuwachtig voor niks. En twee weken valt wel mee toch? voor je het weet is het weer voorbij en meestal zijn die mensen echt hartstikke aardig. Komt helemaal goed!

    Succes!!

    Ja nou, bij m'n eerste stage waren er toch arrogante mensen.. achja die vind je overal wel. Of bijna overal. Vast weer bij mij |D trolol

    @Rothko, omdat m'n docent dat voor me heeft uitgekozen, hij zei dat die iets voor me uitkoos wat bij me paste. oh ha-ha. Nouja daarom dus. :'D iedereen word naar iets gestuurd met multi of grafi media en dan kom ik bij een speelgoedzaak.. heeft niks te maken met m'n opleiding, maar goed. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Omg, Alan Rickman gif. Yay.

    Heel veel succes!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Succes, het komt vast wel goed! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Doe je een grafische opleiding dan? C:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik moet in mei twee weken stage lopen bij een uitgeverij in Londen en daar ben ik nu met vlagen ook al zenuwachtig voor :'DDD
    maar ik heb er wel zin in _O_

    Jij veel succes met je stage in ieder geval :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uiteindelijk zal het allemaal reuze mee vallen!
    Ik had het ook toen ik net bij de c1000 kwam werken, uiteindelijk houd ik er een vriendje aan over olololol. :3
    Dus, ehm, gewoon er naartoe gaan en tegen een random collega dingetjes vragen hoe zus en zo gaat, zo raak je vanzelf wel aan de praat.
    In ieder geval, veel succes. ^^

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:51 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Winterwerp schreef:
    Doe je een grafische opleiding dan? C:

    Yess, grafische vormgeving en webdesign. xD

    Thanks for the luck.. het zal vast wel weer -zoals altijd- enorm meevallen.. maar oke. XD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Het valt vast wel mee, broertje. Oh gosh, je bent écht een feutje :3. Ik had het goed geschat vandaag!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik begin morgen met mijn stage van een jaar, maar heb al een dag meegelopen en vond het hartstikke gezellig, haha. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eledhel schreef:
    Omg, Alan Rickman gif. Yay.

    Heel veel succes!


    Van welke film is die?
    En succes!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Succes :'D
    steelt Alan Rickman gif


    Shoganai i ne~

    Doujinshi schreef:
    (...)
    Yess, grafische vormgeving en webdesign. xD

    Thanks for the luck.. het zal vast wel weer -zoals altijd- enorm meevallen.. maar oke. XD


    Heb je dan niet zin om mij uit te brand te helpen door wat vragen te beantwoorden voor een filmpje en dat filmpje naar mij toe te mailen? Hihi (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Voiceless schreef:
    Ik begin morgen met mijn stage van een jaar, maar heb al een dag meegelopen en vond het hartstikke gezellig, haha. (krul)

    Noh, wat leuk dat jij het gezellig vond! 8D waar ergens loop je stage, bij wat voor bedrijf, als ik vragen mag? ~

    @Twincest zusje, nou kom je langs dan? we blazen de boel op en dan hoef ik niet meer te gaan! :'D eh? feutje? wa? wie? waar?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”