• Daar net, onder het eten hadden, we het over vernoemen. Zo vertelde een vriendin van mij dat ze vernoemd was naar haar oma. Toen vroeg ik aan mijn moeder waarom mijn tweede naam eigenlijk Joszefine is. Ze heeft namelijk een hekel heeft aan de naam Joszef dus waarom zou je je kind dan Joszefine noemen. Toen vertelde ze dat mijn vader zo'n fan was van Feyenoord dat hij me heeft vernoemd naar een van hun spitsen, Jószef Kiprich. Juist ja...
    Zo waar zijn jullie naar vernoemd? Als jullie überhaupt naar iemand vernoemd zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Collega van m'n moeder geloof ik


    Life is hard and then we die

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:41 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uhh, volgens mij mijn vader zijn moeder, mijn moeder haar moeder, en mijn vader zijn moeder haar moeder en mijn moeder haar moeder, háár moeder :').
    Dus allebei mijn oma's en grootmoeders... denk ik xd.


    The odds are néver in our favor.

    Mijn ouders hebben me vernoemd naar een bijbelfiguur Ester, maar ik heet dan Esther met een h, en dat vind ik ook wel mooier (bloos)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:10 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Naar niemand. Mijn ouders vonden die namen gewoon mooi, al vind ik ze niet zo mooi. Ik heet Kato Floris Fien. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hahaha apart :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Negligible schreef:
    Mijn tweede en derde naam zijn die van mijn oma's en mijn voornaam vonden ze gewoon mooi (:


    Precies dat dus.(:


    The universal language of art.

    Nena: die Duitse zangeres. Mijn papa is half Duits en grote fan van Nena. :3
    Iris: de naam van mijn doopmeter.
    Renée: de naam van mijn dooppeter/opa, met een 'e' er achter.

    Naar mijn vader, grootvader, overgrootvader, enz. (:


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ze vonden mijn namen gewoon mooi :'D Ik ben een tweeling, dus ze hadden 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen bedacht. En toen kwamen er dus een jongen en een meisje. Er was al eerder iemand die 2 namen had. De naam die niet gebruikt was, had iemand anders gebruikt en daardoor was er enorme ruzie uitgebroken in de familie (want ze wilden de naam bewaren voor een volgens kind en weet ik veel wat). Om dat te voorkomen, hebben ze ons gewoon beide namen gegeven haha. En voila, ik heb 2 namen:Y) Ilja Rianca.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben vernoemd naar mezelf. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sterre, dat vonden ze gewoon mooi, dat kwam gelijk bij ze op toen ik was geboren
    Eliza, dat komt van Elizabeth en dat is ook de tweede naam van mijn moeder


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heet Lotte Margareta Adriana. Mijn ene oma heet Greet en de ander Adrie, dus vandaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben niet vernoemd.
    Mijn voornaam is Perzisch en het betekent prinses,
    dat sprak ze gewoon aan, I guess. :')


    Tell me about it, stud.

    Naar mijn oma, die Rijkje heet. Gelukkig is het Marijke geworden, hmm.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the