• Een One Direction fan genaamd Lucy wint een telefoongesprek met Niall via Radio One's Star Caller. Alleen is ze op dat moment net bezig met een toets.. :Y)



    Zelf zou ik nooit durven opnemen, laat staan tijdens een toets. Maar het is natuurlijk wel echt super leuk voor deze fan. Wat zou jij doen als je zo 'uit het niets' gebeld werd door Niall?

    Artikel: Sugerscape

    Ophangen omdat ik niet zou weten wie het is


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tijdens een toets zou hij mijn voicemail krijgen waarschijnlijk, tenminste als het ET toets is want dan moeten alle mobieltjes uit maar anders dan zou ik mijn mobiel zo snel mogelijk uit zetten omdta hij anders in beslag word genomen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Tijdens een toets zou hij mijn voicemail krijgen waarschijnlijk, tenminste als het ET toets is want dan moeten alle mobieltjes uit maar anders dan zou ik mijn mobiel zo snel mogelijk uit zetten omdta hij anders in beslag word genomen

    ET toets? sorry, daar moest ik even aan denken

    ANYWAY
    die hoorde ik vorige week of zo op tumblr en ze bleef echt zo kalm. In tegenstelling tot de Star Caller daarvoor, Harry die ook iemand belde, dat meisje flipte lol :')
    ik zou denk ik opnemen? ik weet niet.

    omg! das best wel kut als je dan gebelt word.. ik zou wel opnemen.. :P


    - One Direction Infection -

    Haha ik zou echt nooit durven op te nemen tijdens een toets :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Me afvragen hoe hij aan mijn nummer komt aangezien ik niet meedoe aan zulke dingen want ben geen fan (cat)


    -

    Translucent schreef:
    (...)
    ET toets? sorry, daar moest ik even aan denken

    ANYWAY
    die hoorde ik vorige week of zo op tumblr en ze bleef echt zo kalm. In tegenstelling tot de Star Caller daarvoor, Harry die ook iemand belde, dat meisje flipte lol :')
    ik zou denk ik opnemen? ik weet niet.

    Hahahah, die had ik ook gehoord op Tumblr. Fucking hilarisch.

    Geweldig. Hahahhah. :'D


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mijn mobiel staat altijd uit tijdens de les, dus ik zou niet eens gebeld kunnen worden, maar wat blijft dat meisje rustig! Als ik werd gebeld door iemand waar ik fan van was zou ik echt helemaal flippen :Y)


    “Love is a contradiction.”

    Translucent schreef:
    (...)
    ET toets? sorry, daar moest ik even aan denken

    ANYWAY
    die hoorde ik vorige week of zo op tumblr en ze bleef echt zo kalm. In tegenstelling tot de Star Caller daarvoor, Harry die ook iemand belde, dat meisje flipte lol :')
    ik zou denk ik opnemen? ik weet niet.


    De film heb ik wel gezien maar ik neem aan dat je wel weet wat het is. En bij nader in zien, ik zou wel op nemen. Ben vaak genoeg braaf in de klas dus dan moeten ze het maar vergeven als ik ooit eens word gebeld door een van de leden van mijn favoriete band


    Physics is awesome

    Ik zou gewoon opnemen als het Niall was, of iemand anders van one direction.


    we danced all night to the best song ever.

    Chace schreef:
    Mijn mobiel staat altijd uit tijdens de les, dus ik zou niet eens gebeld kunnen worden, maar wat blijft dat meisje rustig! Als ik werd gebeld door iemand waar ik fan van was zou ik echt helemaal flippen :Y)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn toekomst is echt belangrijker dan Niall.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eyes schreef:
    (...)

    De film heb ik wel gezien maar ik neem aan dat je wel weet wat het is. En bij nader in zien, ik zou wel op nemen. Ben vaak genoeg braaf in de klas dus dan moeten ze het maar vergeven als ik ooit eens word gebeld door een van de leden van mijn favoriete band

    Eigenlijk weet ik niet wat dat is? :') is dat iets Nederlands of zo ? :')

    omg, zijn stem:9~:9~


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...