• I LOVE YOU ALL! <33

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:25 ]


    every little thing is gonna be alright.

    fuck mijn iinternet


    What's so bad about being different?

    SANNE check je PB zo


    What's so bad about being different?

    IK HEB HEM GEANTWOORD <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    This. made me cry.


    Some things are changing too much.

    Ugh, waarom ben ik nu al zo verschrikkelijk zenuwachtig, echt dat is gewoon het gevoel dat ik het meeste haat, wou dat ik dat niet had --'

    ESTHER<3333


    What's so bad about being different?

    O.o
    Ik lees nu net over de Tweede Wereldoorlog, wat voor verschrikkelijke dingen ze met tweelingen deden. En dat ze in zulke kampen Joodse vrouwen verkrachtte en dat wanneer ze zwanger werden ze na een maand werden open gesneden hoe die baby was ontwikkeld. En bij de volgende deden ze dat na twee maanden, weer de volgende drie, enz...
    Ugh, dat is toch gewoon niet menselijk? ;o

    Listening to The Hits Radio, cause I wanna hear Louis' sexy voice.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    O.o
    Ik lees nu net over de Tweede Wereldoorlog, wat voor verschrikkelijke dingen ze met tweelingen deden. En dat ze in zulke kampen Joodse vrouwen verkrachtte en dat wanneer ze zwanger werden ze na een maand werden open gesneden hoe die baby was ontwikkeld. En bij de volgende deden ze dat na twee maanden, weer de volgende drie, enz...
    Ugh, dat is toch gewoon niet menselijk? ;o


    oh mijn god IEUW


    What's so bad about being different?

    Narry schreef:
    O.o
    Ik lees nu net over de Tweede Wereldoorlog, wat voor verschrikkelijke dingen ze met tweelingen deden. En dat ze in zulke kampen Joodse vrouwen verkrachtte en dat wanneer ze zwanger werden ze na een maand werden open gesneden hoe die baby was ontwikkeld. En bij de volgende deden ze dat na twee maanden, weer de volgende drie, enz...
    Ugh, dat is toch gewoon niet menselijk? ;o



    dat wist ik al. en dat is gewoon beestelijk.
    Dan spoor je gewoon niet.
    En het ergste is nog dat we door die stelletje hufters weten hoe heel vel dingen zijn enzo

    hoooii esther trouwens ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HELLOO.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!



    oh mijn god ahahaahhahaa


    What's so bad about being different?

    FABIENNE<33


    What's so bad about being different?

    LIANNEE <333, HET IS HIER DOOD D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Juaah;C zelf be ik ook nogal afwezig. Ben aan het leren en iets maken voor story van Sanne en mij


    What's so bad about being different?