• I LOVE YOU ALL! <33

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 12:25 ]


    every little thing is gonna be alright.

    youngforever schreef:
    Robin @Robin_Styles Reply Delete Favorite · Open
    Goh, kan je niet met hem afspreken.


    Marrit Goedegebuure @marritttx · Open
    @Robin_Styles gaat die tweet over mij ofz?


    Robin @Robin_Styles Close
    @marritttx ja.
    OH IK HAD DIE TWEET VAN JOU AL ZIEN STAAN. EN TOEN IK NET DOOR JE TWEETS GING OM DAT GESPREK TE ZOEKEN ZAG IK HEM WEER EN TOEN DACHT IK AL DAT HIJ OVER HAAR GING, HAHAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverhoran schreef:
    (...) Het faalde niet. Ik vond het lief van hem, maar ik begon net wel te janken door dat lied. Oh en vannacht was ik dat deeltje aan het lezen terwijl ik m'n schoenen uit aan het doen was en toen liet ik m'n mobiel vallen -__-


    ahahaa slim


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    (...)

    ahahaa slim
    Ik weet hettt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    wat moet ik nou terugantwoorden..
    ik weet het echt niet hoor xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    wat moet ik nou terugantwoorden..
    ik weet het echt niet hoor xd
    Uhm bedoelde jij jouw tweet zeg maar dat het een wonder is dat ze een keer met iemand anders afspreekt dan hem?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ja, ze vroeg eerst aan nikki of ze kon komen, maar nikki gaat met domenica schaatsen -nikki is jarig- en toen vroeg ze of ze meemocht.

    Ja sorry voor dat ik het eigenlijk echt doorhad had had ik het al getweet xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    ja, ze vroeg eerst aan nikki of ze kon komen, maar nikki gaat met domenica schaatsen -nikki is jarig- en toen vroeg ze of ze meemocht.

    Ja sorry voor dat ik het eigenlijk echt doorhad had had ik het al getweet xd
    Dan moet je gewoon antwoorden; Nou het verbaasd mij nogal dat je een keer niet met Jordy afspreekt.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    het sneeuwt.


    What's so bad about being different?

    STORAN schreef:
    het sneeuwt.
    Hier sneeuwde het om 11 uur.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik moet leren maar ik tweet Liam


    What's so bad about being different?

    okee nou word ik pissig


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    okee nou word ik pissig
    WATWAT?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik: ik bemoei me nergens mee. Ik heb het al een paar x gezegd en aangegeven. En eigenlijk zou ik dat niet moeten doen omdat jij zelf er ook rekening mee zou moeten houden.
    zij: waarom zou ik als ik niet meer bevriend met jou ben? ik ga nu gewoon met nikki en domenica schaatsen, laat me?
    ik: je bent niet meer bevriend met mij omdat je mij hebt laten vallen.
    zij: ja en terecht, al wat jij doet is lullen over one direction dus alles wat ik doe is lullen over jordy, jij je verslaving ik mn verslaving.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    youngforever schreef:
    ik: ik bemoei me nergens mee. Ik heb het al een paar x gezegd en aangegeven. En eigenlijk zou ik dat niet moeten doen omdat jij zelf er ook rekening mee zou moeten houden.
    zij: waarom zou ik als ik niet meer bevriend met jou ben? ik ga nu gewoon met nikki en domenica schaatsen, laat me?
    ik: je bent niet meer bevriend met mij omdat je mij hebt laten vallen.
    zij: ja en terecht, al wat jij doet is lullen over one direction dus alles wat ik doe is lullen over jordy, jij je verslaving ik mn verslaving.
    Oké waar slaaat dat op. Nu wil ik haar slaan ;$


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    van mij mag je. ik heb nu teruggestuurd: en daaruit blijkt dat je mij echt niet meer kent. Ik praat helemaal niet 24/7 over one direction. Maar leid je eigen leven maar verder, dan doe ik dat ook.

    ik heb geen zin om er verder op in te gaan.


    It's like I'm finally awake - One Direction.