• Heel vaak wanneer ik een verhaal lees. Dan zie ik kleding van Polyvore. Ik snap niet wat het precies is en hoe je het moet gebruiken. En er zitten vaak leuke kleding tussen.

    Je hebt dus account.. Kunnen jullie links hier zetten van Polyvore, als je die hebt?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    we danced all night to the best song ever.

    What de buck is polyvore :'D.


    Shoganai i ne~

    Polyvore!
    Ik heb het, doe er geen fuck mee.
    Buugh.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Wat ís Polyvore.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    theSir schreef:
    Wat ís Polyvore.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh, ik heb sinds gisteren een account, omdat ik een look wilde maken voor een personage in mijn verhaal -en omdat ik veel teveel vrije tijd heb. Ik vind het best wel leuk om te doen! En ik vind het vooral leuk om te zien hoe ontiegelijk duur al die kleding soms is. :'D

    theSir schreef:
    Wat ís Polyvore.

    Polyvore is een site waar je sets kan maken met kleding die je mooi vindt. Zo kun je bijvoorbeeld de geschikte kleding voor je personage vinden. Of gewoon uit verveling iets maken.
    Ikzelf vind het niet zo heel nuttig.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Polyvore is vast weer zo'n achterlijke trend? :'D

    Zo niet, 't is redelijk interessant om te weten dat 'vore' een fetisj is waarbij mensen wensen opgegeten te worden of opgewonden worden van etende mensen. Well, off to fuck off again. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    Polyvore is vast weer zo'n achterlijke trend? :'D

    Zo niet, 't is redelijk interessant om te weten dat 'vore' een fetisj is waarbij mensen wensen opgegeten te worden of opgewonden worden van etende mensen. Well, off to fuck off again. :Y)


    Ik word van het idee juist misselijk.

    Ik heb polyvore maar ik gebruik het niet.


    (Be)lieve in (you)rself

    Yiruma schreef:
    Polyvore!
    Ik heb het, doe er geen fuck mee.
    Buugh.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik heb Polyvore en als ik me verveel maak ik gewoon setjes. Het is een site waarop je outfits kan maken. Je klikt bovenaan bij het menu op create en dan kan je kleding bij elkaar zetten, daarna opslaan en dan heb je een outfit?
    Mijn Polyvore


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Yiruma schreef:
    Polyvore!
    Ik heb het, doe er geen fuck mee.
    Buugh.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb ooit een account gemaakt, maar eigenlijk haal ik er alleen maar outfits vanaf voor story's enzo. (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Dovahkiin schreef:
    Polyvore is vast weer zo'n achterlijke trend? :'D

    Zo niet, 't is redelijk interessant om te weten dat 'vore' een fetisj is waarbij mensen wensen opgegeten te worden of opgewonden worden van etende mensen. Well, off to fuck off again. :Y)


    Hahahahha, serieus gestoord. =DDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mijn account.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.