• Hellow, ik zoek leuke stories om te lezen. Het liefst niet over hp, je kan het wel proberen, ik neem sws een kijkje en dan zie ik wel of het een leuke story voor mij is. Verder is alles goed (:

    En ik heb hier ook nog een paar stories die misschien wel leuk zijn, een kijkje kan geen kwaad? (:

    You know I'll be Your Life. Your Voice. Your reason to be. My Love~ ft. One Direction
    We'll meet again~ft. Justin Bieber
    Lovable Crimetime • ft Justin Bieber
    Accidentally fallen in love
    Life is hard

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:31 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik lees die van jou al! En jij die van mij ook toch?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Just The Way You Are ~ Harry E. Styles
    Fanfiction over Harry Styles.
    Vampire Direction
    Story waarin One Direction veranderd in vampiers.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 19:03 ]


    nothing is true, everything is permitted.


    You promised that you never leave ...
    Where are you now ?

    @xFood
    * Kayleigh Grey en Nathan Sykes


    I need to survive - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

    @xFood


    What makes you beautiful <3 One Direction


    You'll understand why I want you so desperately
    Right now I'm looking at you and I can't believe
    You don't know
    You don't know you're beautiful
    But that's what makes you beautiful.

    @xFood

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 19:09 ]

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Het kan zijn dat ik mijn story hier al eens heb gepost:$


    Take You To Another World ~ Liam Payne


    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet
    ~ One Direction wordt op een andere manier beroemd dan jullie gewend zijn. Niet door X - Factor dus.

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 17:30 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    mmm allemaal onder de 10 hoofdstukjes maar ze staan een beetje stil, binnenkort ga ik er weer hard aan schrijven(:
    http://www.quizlet.nl/stories/75572/breathe-if-you-are-horny--im-fucking-mr-malik---zayn-malik-16/ (16+)
    http://www.quizlet.nl/stories/73992/lets-play-a-dirty-game--mr-malik/
    http://www.quizlet.nl/stories/65194/the-clock-is-counting-down-so-lets-turn-it-back-up-niall-james-horan/
    ja ik weet allemaal one direction maar binnenkort komen er 2 nieuwe bij want ik ga met 2 mensjes samen schrijven (: xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    misschien vindt je hem leuk...

    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...

    Ghehe heb dit forum een beetje verwaarloosd, maar zeker mensen. Eens ga ik tijd nemen om al deze verhalen te bekijken (: x


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    The past of my dear Claire



    De Professor Hershel Layton, zeer gewaardeerd in het oude London, lost mysteries op mijn zijn trouwe metgezel Luke Tritton.
    Hershel, wier vroegere liefde Claire omkwam bij een explosie van een tijdmachine, heeft nooit een andere liefde gevonden. Als hij jaren later een schim van haar tegenkomt, waar hij nogmaals van afscheid moet nemen, besluit de professor meer te weten te komen over het verleden van Claire. Hij stuit op allerlei raadsels over haar verleden en vraagt zijn jonge vriend Luke om te helpen. Op het moment dat het spoor dood loopt, komen ze schokkende feiten tegen over Claire. Hershel is in de war, zo kende hij Claire niet! Vanaf een afstandje kijkt Luke naar zijn mentor, die tegen beter weten in verder gaat met zoeken omdat hij niet kan geloven en aanvaarden dat Claire die misdaden heeft begaan. Als inspecteur Chelmey twijfelt aan Herhsel's geestelijke vermogens als alle bewijzen pleiten voor Claire's schuld, vind Luke een oud schrift die alles doet veranderen...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~