• Ik kwam op twitter onderstaande foto tegen (van iemand die waarschijnlijk wel 1D fan is vandaar dat ik denk dat het iemand van One Direction is)

    En nee, ik ben niet over sekst ofzo, ik wil gewoon graag weten wie het is


    Physics is awesome

    Discord schreef:
    Gadverdamme D:

    Waarom staat er een foto van een naakte man op quizlet?


    Omdat er een kleine kans bestaat dat hij mogelijk, misschien, met een beetje geluk, eventueel wel eens beroemd zou kunnen zijn. Snap dat dan. Jongens, tsssss.(joehoe)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    (...)

    Omdat er een kleine kans bestaat dat hij mogelijk, misschien, met een beetje geluk, eventueel wel eens beroemd zou kunnen zijn. Snap dat dan. Jongens, tsssss.(joehoe)



    Omggggggggggggg dat is zo hip.

    Sorry, maar who cares wie hij is? Laat dat kind lekker douchen, of heb ik dat nou?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)


    Omggggggggggggg dat is zo hip.

    Sorry, maar who cares wie hij is? Laat dat kind lekker douchen, of heb ik dat nou?


    Haha, inderdaad. lol, alsof niet alle mensen regelmatig douchen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad. lol, alsof niet alle mensen regelmatig douchen.


    Neeee maar hij is misschien wel beroemd, dan is het bijzonder dat je gaat douchen en dan ook nog zonder kleren. Jeez die jongen heeft lef haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rivendell schreef:
    (...)

    Omdat er een kleine kans bestaat dat hij mogelijk, misschien, met een beetje geluk, eventueel wel eens beroemd zou kunnen zijn. Snap dat dan. Jongens, tsssss.(joehoe)


    <_<
    Jezus, als ik naakte meiden ga opzoeken dan zoek ik naar mooie, niet naar beroemde. Hoe beroemd of bekend ze zijn boeit me niet zo heel veel xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Neeee maar hij is misschien wel beroemd, dan is het bijzonder dat je gaat douchen en dan ook nog zonder kleren. Jeez die jongen heeft lef haha.

    jaa!! ik zou dat echt niet doen hoor!! *sarcasme*


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Discord schreef:
    (...)

    <_<
    Jezus, als ik naakte meiden ga opzoeken dan zoek ik naar mooie, niet naar beroemde. Hoe beroemd of bekend ze zijn boeit me niet zo heel veel xD


    En wie zegt dat ik deze jongen niet mooi vind? Sorry maar behalve dat ik wilde weten wie het was, vind ik dat diegene een mooi/lekker kont(je) heeft

    En ik zag het toevallig op twitter, ik heb er niet naar zitten zoeken!


    Physics is awesome

    Frankly, I couldn't care less..

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:13 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss