• Ik kwam op twitter onderstaande foto tegen (van iemand die waarschijnlijk wel 1D fan is vandaar dat ik denk dat het iemand van One Direction is)

En nee, ik ben niet over sekst ofzo, ik wil gewoon graag weten wie het is

Physics is awesome

It's Harry.

"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

Dit kan toch ook gewoon een random jongen zijn?

Big girls cry when their hearts are breaking

Dumbledore schreef:

Ja inderdaad.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Dumbledore schreef:

Ja maar dan zou het waarschijnlijk niet bij de top foto's van #imagine staan of wel soms?

Physics is awesome

Dumbledore schreef:
    + thank you for my eye's

Shoganai i ne~

Eyes schreef:
    (...)

Ja maar dan zou het waarschijnlijk niet bij de top foto's van #imagine staan of wel soms?

Ja wel waarom niet.. Denk maar eens aan het meisje met de deobus.. dat was ook een random meisje..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Eyes schreef:
    (...)

Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat het een van de jongens van One Direction is, om eerlijk te zijn. En trouwens, hoe moeten wij weten wie het is?

Big girls cry when their hearts are breaking

Eyes schreef:
    (...)

Hmmm, misschien dacht ze dat het iemand van 1D was, en daarom die #imagine.. Maar ik denk dat het Harry is (of in ieder geval de grootste kans), als het iemand van 1D is.

[ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 17:25 ]

The odds are néver in our favor.

Trollestia schreef:
    (...)+ thank you for my eye's

Zo erg ziet het er niet uit?

@Midna

Ik denk liever niet aan dat meisje

Physics is awesome

Hazza! d'r is er ook een dat hij zeg maar andersom staat...

Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

Volgensmij is het Louis. Omdat ik op tumblr die foto zag en ze het over Louis. + the big ass.

Danmarks Dynamite.

BRADFORDBOY schreef:
    Volgensmij is het Louis. Omdat ik op tumblr die foto zag en ze het over Louis. + the big ass.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Zou er niet misschien een soort aanwijzing/waarschuwing in de titel moeten dat het om zo'n soort foto als deze gaat? Bij 'bijzondere foto' denken mensen namelijk niet gelijk aan een naakt 1D-lid (:

“Love is a contradiction.”

Chace schreef:
    Zou er niet misschien een soort aanwijzing/waarschuwing in de titel moeten dat het om zo'n soort foto als deze gaat? Bij 'bijzondere foto' denken mensen namelijk niet gelijk aan een naakt 1D-lid (:

This. En als ik er nu toch ben, ik denk idd eerder dat het Louis is.. (:

"Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

Als het er een zou zijn denk ik Lou

Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.