• Ik word serieus helemaal gek van die bumpers. Soms zou ik ze aan hun tenen willen ophangen, maar helaas. :C
    Anyway.
    Ik heb een suggestie. Kan er niet een extra waarschuwing komen of zoiets? Dat als je op de reageerknop drukt, dat je dan in het volledige scherm een waarschuwing krijgt? Een pop-up als het ware? Want aangezien topics sluiten na een aantal maanden niet mag... Pfft.
    Voorbeeldje:

    Dit topic is al 435 dagen oud. Als je dit topic bumpt, krijg je sowieso te maken met de moderators.
    Denk dus goed na of je dit topic wilt bumpen!
    Houd in ieder geval in je gedachten dat het niet zonder consequenties is!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 1:48 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pusheen schreef:
    Dan moet ik jou er even op wijzen dat het omhoogschoppen van topics met een nuttige reactie helemaal niet verboden is. Zelfs al is dat topic 5 jaar oud, een nuttige reactie mag altijd.

    Dus je krijgt niet altijd te doen met mods. Alleen als je reacties plaatst van: Kijk hoe oud dit topic is!'.

    Ik hoop dat het zo opgehelderd is. ^^

    Dan maak je maar een nieuw topic, zulke oude topics zijn dan in 9 van de 10 gevallen verjaard. Is een extra waarschuwing echt nu zoveel gevraagd? Iedereen ergert zich dood aan die bumpers, die écht niet met een nuttige reactie iets bumpen. De mensen die hier al lang op het forum zitten halen het niet in hun hoofd om zoiets ouds te bumpen. Alleen die nieuwelingen...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pusheen schreef:
    Dan moet ik jou er even op wijzen dat het omhoogschoppen van topics met een nuttige reactie helemaal niet verboden is. Zelfs al is dat topic 5 jaar oud, een nuttige reactie mag altijd.

    Dus je krijgt niet altijd te doen met mods. Alleen als je reacties plaatst van: Kijk hoe oud dit topic is!'.

    Ik hoop dat het zo opgehelderd is. ^^


    En hoe zit het met de mensen die de actieve topics onderspammen met oude "Stories gezocht" topics? (Gewoon even een vraagje.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Pollux: Ja, dat is jammer genoeg wel zo. Maar quotes vind ik persoonlijk ook onzinnig aangezien het herhaling is en er niets nuttigs aan toegevoegd wordt. Tenzij je er een hele uitleg bij gaat doen, dan is het wel nog zinnig. (:

    Maar ik kijk er zelf ook wel naar of het topic nog relevant is. Als het een topic is over geruchten dat Justin Bieber met Selena Gomez zou daten, sluit ik het. Ik bedoel, dat gerucht is al lang bevestigd en dus past dat topic niet meer. Snap je?

    @Jabberjay: Ik snap jou wel, maar ik vind die waarschuwing goed genoeg. Die staat er niets voor niets en als users het toch nog willen bumpen, moeten ze de gevolgen maar dragen. Meestal worden die topics ook gesloten, dus dan hebben jullie er toch geen last van?
    Je kan trouwens ook gebumpte topics melden, dan zijn ze nog sneller weg, want wij zien ook niet alles. (:

    @Escurita: Daar delen we waarschuwingen aan uit. ^^

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 10:50 ]


    Let the Night embrace you

    @Pusheen, oke, duidelijk, bedankt (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    @Pusheen; Jammer. Ik had gehoopt dat met zo'n tweede waarschuwing het aantal bumpers sterk zou afnemen. Kan die eerste waarschuwing dan niet met dikke letters? En erbij zetten wat niét een nuttige reactie is?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oneens, ik vind het echt overbodig en zoveel last hebben we ook weer niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als iedereen het zo irritant vindt, moeten de topics die zo oud zijn gewoon automatisch na een paar maanden worden verwijderd. Dan heb je ook geen bumpers meer


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    Als iedereen het zo irritant vindt, moeten de topics die zo oud zijn gewoon automatisch na een paar maanden worden verwijderd. Dan heb je ook geen bumpers meer

    Dat was óók een suggestie van mij. Maar ja, er staat zogenaamd iets heeeeel erg belangrijks in die oude topics. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    @Pusheen; Jammer. Ik had gehoopt dat met zo'n tweede waarschuwing het aantal bumpers sterk zou afnemen. Kan die eerste waarschuwing dan niet met dikke letters? En erbij zetten wat niét een nuttige reactie is?

    Dat lijkt me wel een goed idee om erbij te zetten wat nuttig is en wat niet! Ik denk dat vele mensen ook het verschil niet zo goed weten en dat vaak het probleem is. (:


    Let the Night embrace you

    Uneventful schreef:
    Oneens, ik vind het echt overbodig en zoveel last hebben we ook weer niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pusheen schreef:
    (...)
    Dat lijkt me wel een goed idee om erbij te zetten wat nuttig is en wat niet! Ik denk dat vele mensen ook het verschil niet zo goed weten en dat vaak het probleem is. (:

    Dan zal ik daarvoor gaan pleiten. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eens!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Uneventful schreef:
    Oneens, ik vind het echt overbodig en zoveel last hebben we ook weer niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jabberjay schreef:
    (...)
    Dat was óók een suggestie van mij. Maar ja, er staat zogenaamd iets heeeeel erg belangrijks in die oude topics. :'D
    Haha! Ja, al die oude topics over TH enzo zijn zo belangrijk (baby)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Vind het wat overdreven. Er staat al een waarschuwing bij ;')


    Sometimes it's best not to care.