Lisl Strole
Ik kijk toe hoe de jongens tevergeefs bezig zijn met het busje. Sneeuwvlokken dalen neer uit de lucht. Het busje kreeg net nu we hier waren, ergens in the middle of nowhere, een klapband. Great. Ik zou wel willen helpen, maar wat heeft het voor zin? We hebben geen plakspullen, laat staan een pomp. In het busje hebben we al gezocht; niks. Ik kijk om me heen, en zie alleen wit. Lekker dat die chauffeur weg is. In de bus was het echt gezellig, we hebben nogal wat gedronken, dus ik kan het niet helpen dat ik het eigenlijk heel grappig vindt wat er aan de hand is. Die man komt wel terug.. toch?
Joey Evans
Ik rommel wat door het bagagevak van het busje, en vloek. Zo'n ding moet toch altijd wat bij zich hebben voor de banden? Zonder pomp en plakspullen komen we niet ver. Ik loop terug naar de band. Daar staat die gast die ik in het busje al heb gesproken, Henry geloof ik. 'Al een spoor van die chauffeur?' Hij schudt zijn hoofd. Ik spuug in de sneeuw, hier heb ik echt geen zin in, ik heb net nogal wat Amaretto op en ik was net nog in een stemming om te feesten. Wás. De meesten staan er maar een beetje doelloos bij. Komt er nog wat leven hier of wat?
'Zullen we maar ff rond lopen? Misschien komen we die chauffeur nog tegen.'
stel ik voor.
Hope. It's the only thing stronger than fear.