• -

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:03 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik herken me hier wel in. Helaas heb ik geen tips. : (


    <3



    Dat is het enige dat ik kan zeggen, aangezien ik niet echt tips heb ofzo...
    In elk geval, veel sterkte (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Thanks for the responds anyway(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb echt het gevoel dat ik iets lees wat ik zelf zou geschreven kunnen hebben. Ik weet helaas ook nog geen oplossing. Sorry. <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb het ook een enorm lange tijd gehad, maar het gaat nu beter
    Ik denk dat het beste is, als je gewoon even echt tijd aan jezelf besteed
    Misschien klinkt dat heeel erg ego, maar het helpt (bij mij dan)

    Gewoon even lekker een weekje tegen mensen zeggen van: Deze week even niet
    Even gewoon lekker voor mezelf, ik wil geen geklaag horen. Dat snappen ze heus wel.En dan ook echt die week lekker jezelf gewoon even verwennen ofzo
    Dingen afsluiten als dat kan.. Het hielp voor mij best veel
    Dan krijg je ook gewoon de tijd om zelf even na te denken enzo..
    Ik wil niet zeggen dat het dan meteen over is, maar het helpt wel heb ik het idee.. Gewoon even lekker de tijd nemen voor jezelf.
    Kijk ik snap dat er ook nog zoiets bestaat als school enzo.. Dat kan je niet altijd zomaar skippen, maar zorg dan gewoon dat je even een vast uurtje hebt en dan lekker verder gaat met andere leuke dingen.

    Ik weet niet of je msn hebt.. Maar het lijkt me dan slim als je dan die week daar even een tijdje vanaf blijft.. Daar is het makkelijkst om te klagen en dat doen veel mensen daar in overvloed xD Heb ik gemerkt.. xD

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 18:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vivace schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat ik iets lees wat ik zelf zou geschreven kunnen hebben. Ik weet helaas ook nog geen oplossing. Sorry. <3

    dit +
    Ik denk niet dat hier een oplossing voor is eigenlijk, iniedergeval niet iets wat anderen je kunnen vertellen.
    Zoek de oplossing bij jezelf
    OMG diep c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vivace schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat ik iets lees wat ik zelf zou geschreven kunnen hebben. Ik weet helaas ook nog geen oplossing. Sorry. <3

    + héél véél sterkte.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb dit ook, ik ben de laatste tijd echt prikkelbaar en doe dingen die ik normaal niet zou doen en waardoor ik achteraf echt van mezelf schrik. En ik heb ook geen fucking idee wat ik moet doen.

    Ik zal mijn theorie van godsdienst eens bovenhalen.
    Dit kan je vergelijken met kies-pijn: de mentale vermoeitheid die met zich meekomt door een te grote verantwoordelijkheid en te veel keuzes moeten maken. De mens kan steeds minder verdragen, terwijl de maatschappij steeds meer verwacht. Vergelijk het met een rekker. Als de rekker te lang opgespannen staat, knapt hij of is hij losser.
    Uitwegen:
    besef: Je moet beseffen dat je niet alles kan.
    ultieme horizon: je kan niet telkens jezelf overtreffen.
    rust: Wanneer je bezig bent, ben je bezig, wanneer je rust, rust je. Bouw stiltemomenten in
    zelfaanvaarding: accepteer jezelf, je bent half, je bent niet compleet
    verbondenheid: verbonden met jezelf, anderen, natuur, cultuur, god
    Er zijn er nog enkele.


    Het komt er dus op neer dat je eens tijd voor je eigen moet hebben. Iedereen moet dat eens. Bouw stiltemomenten in waar je bv. naar muziek luistert, een boek leest...
    Ik hoop dat je er iets mee bent xcyberhugx


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Buiten die zever die ik net zei:
    Ik heb dat ook wel eens gehad. Dan doet het gewoon deugd om eens goed uit te huilen bij een goede vriendin.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vivace schreef:
    Ik heb echt het gevoel dat ik iets lees wat ik zelf zou geschreven kunnen hebben. Ik weet helaas ook nog geen oplossing. Sorry. <3


    we danced all night to the best song ever.

    Ik begrijp je echt helemaal, en weet eigenlijk niet zo goed wat je er aan moet doen. Ik zou in elk geval even tijd aan jezelf besteden, en als anderen je weer 'lastigvallen' gewoon een keer zeggen; ''Nu even niet.'' Veel sterkte(flower)


    The universal language of art.

    Het probleem is, is dat ik het wel wíl laten gaan, en tijd wil nemen voor mezelf maar dat dat eigenlijk gewoon niet kan. Ik ben iedere dag om 4 uur vrij, 5 uur thuis, of gewoon eten of koken, huiswerk maken, slapen. Daarbij moet ik continu op mijn tenen lopen om de sfeer een beetje te harden te houden. En ik weet gewoon niet wat er gebeurt wanneer ik dat niet meer ga doen. Ik ben zo bang dat het dan gewoon zo grandioos mis gaat lopen, vooral thuis..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Misschien ligt het aan de winter... Het gevoel dat jij beschrijft heb ik dan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.