• -

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:03 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mischien klinkt dit stom maar mischien moet je eens contact op nemen met bureau jeugd zorg/jutters. Ik zit daar nu al 2jaar voor allemaal andere dingen (faal angst, testen op adhd, en ik had in de eerste gesprekken omdat ik niet meer naar school wou door allemaal dingetjes) enzo en nu hebben ze door nog een test op adhd op dw conclusie gekomen dat ik dysthemie ofzo heb en moet naar de afdeling voor emotionele dingen en moet daar gesprekksn volgen. Weet niet of het gaat werken maar in de eerste heeft het me wel echt geholpen. Het is zowiezo fijn om met iemand die je niet veroordeelt te praten en je verhaal kwijt te kunnen. Dus zoek gewoon een keer contact met ze op dan willen ze echt wel helpen en gesprekken plannen als jij dat wilt!


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Siva schreef:
    Ik heb dit ook, ik ben de laatste tijd echt prikkelbaar en doe dingen die ik normaal niet zou doen en waardoor ik achteraf echt van mezelf schrik. En ik heb ook geen fucking idee wat ik moet doen.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)


    Kijk naar mijn advies (: Ik moet ook nog uitvinden of het helpt maar mischien helpt het wel super goed (: you never know if you never try.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Ik voel me ook heel afwezig en probeer ook vrolijk te zijn. Het lukt me ook niet bepaald. Komt er ook nog eens bij dat ik mezelf zwaar irritant en stom vind. Hoera.
    Snorry, ik kan je niet helpen. :W


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Deluso schreef:
    Ik herken me hier wel in. Helaas heb ik geen tips. : (


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen