• Plots heeft bijna iedereen een relatie. Op Facebook plots allemaal van die statussen; ... heeft een relatie met ...

    Dan voel ik me echt zo eenzaam.

    Edit: 't Is niet dat ik dan ook persé een vriendje wil éh, het is gewoon alsof ik de enige op de wereld ben die zo alleen is. Ja, ik weet dat ik niet de enige ben maar zo voelt dat gewoon. (':


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 22:46 ]

    Relief schreef:
    (...)

    Zie eerlijk gezegd het nut er ook niet van in om een jongen te bespringen die op Quizlet zit. Quizlet is door iemand van het mannelijk geslacht gemaakt, dus zo gek is dat toch niet?


    Ik vind eerlijk gezegd ook dat je niet zomaar verkering moet krijgen met iemand van internet, die je nauwelijks kent.


    <3

    Avenger schreef:
    Hmm als ik die 'relaties' in mijn omgeving zie, geeft het me niet echt dat alleen ben. Zo'n neppe relatie van een week of twee hoef ik niet. Heb liever een kalme, slimme jongen, dan één van die posers die elke week weer ergens zat op de grond ligt en zogezegd grappig moet zijn...


    Hier ben ik het mee eens, ook al heb ik zelf wel een relatie. Van single zijn ga je niet dood, ik had er ook geen problemen mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Deluso schreef:
    (...)

    Ik vind eerlijk gezegd ook dat je niet zomaar verkering moet krijgen met iemand van internet, die je nauwelijks kent.


    I agree.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Escritura schreef:
    (...)

    Hier ben ik het mee eens, ook al heb ik zelf wel een relatie. Van single zijn ga je niet dood, ik had er ook geen problemen mee.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind het anders echt heerlijk om vrijgezel te zijn.


    everything, in time

    Ghehe, forever alone ;D maar nog niet wanhopig, ik ga echt geen jongens bespringen hier op Q --' dat gaat gewoon tegen al mijn principes in.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben nog steeds happy single. Het heeft een voordelen, natuurlijk ook nadelen maar ik voel me niet echt eenzaam


    Physics is awesome

    "It's complicated"
          -Sort of, yes:3


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    Ach, zo erg is het niet hoor. Jullie zijn allemaal gewoon zo wanhopig. :Y)


    Signature:

    Assassin schreef:
    Ach, zo erg is het niet hoor. Jullie zijn allemaal gewoon zo wanhopig. :Y)


    26 - 02 - '16

    Humble schreef:
    Ik vind het anders echt heerlijk om vrijgezel te zijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Midna schreef:
    -Steekt vinger op-

    Ik heb er geen ;d Vrolijk je dat al wat op?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Philyra schreef:
    Ghehe, forever alone ;D maar nog niet wanhopig, ik ga echt geen jongens bespringen hier op Q --' dat gaat gewoon tegen al mijn principes in.


    Dit, en ik wil graag iemand wel een beetje goed kennen voor ik hem zou bespringen :') -+Stalk-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    I'm a 'Forever Alone' as well. ):


    There's power in the words you whisper.

    Avenger schreef:
    Hmm als ik die 'relaties' in mijn omgeving zie, geeft het me niet echt dat alleen ben. Zo'n neppe relatie van een week of twee hoef ik niet. Heb liever een kalme, slimme jongen, dan één van die posers die elke week weer ergens zat op de grond ligt en zogezegd grappig moet zijn...

    This, but I'm happy single... ;]


    Deep inside, I've never felt alive