• Grrrrrrrrrrrrrr!! :@
    De roostermaakster heeft het voor mij nu wel erg bont gemaakt. Ik heb namelijk een nieuw perioderooster:
    Ma: 08:30-17:00 (1ste t/m 10de les)
    Di: 09:15-16:15 (2de t/m 9de les)
    Wo: 08:30-16:15 (1ste t/m 9de les)
    Do: 08:30-14:35 (1ste t/m 7de les)
    Vr: 09:15-14:35 (2de, 5de t/m 7de les; 3de en 4de tussenuur)
    En dit voor een leerling uit HAVO 4.

    Ik moet nu voortaan m'n afspraken (ortho en fysio) plannen op donderdag of vrijdag.
    Ik had al een fysio afspraak staan (in week 16 ofzo) en die moet ik dus weer verzetten! :S

    Kunnen roostermakers voortaan niet eerst aan je vragen hoe je je rooster wil hebben? En het rooster eens één keer normaal laten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:43 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    You're kidding me right?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 21:04 ]


    Shoganai i ne~

    Ach man, ik heb twee dagen stage tot 5 uur en de dag erna school tot kwart over 5. :')
    Zeik niet zo, school is voor je eigen bestwil.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zullen we ruilen? (cat)
    ik had mijn vorigeperiode een blokrooster van kwart over 8 tot kwart over 4..
    en ik zit deze periode ook 2 dagen tot kwart over 5.
    en de rest tot kwart over 3.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als mijn zus dadelijk stage heeft werkt ze van 8 tot 6 ofzo, zonder pauze. Als ze dadelijk gaat werken werkt ze van 7 tot 7 zonder pauze.
    Wat is jouw rooster toch heerlijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn roostermaker vond het leuk om 3 uren meer erop te zetten (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een rooster dat iedere week anders is en waar de dag van te voren dingen nog verzet worden is nog vervelender.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Get over it. (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    *zucht* kwart over vier is echt niet erg


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ben ik de enige die denkt dat er te veel smileys in de post staan?

    In ieder geval, dit is mijn rooster:

    Maandag: 8:20 - 16u24
    Dinsdag: 8u20 - 16u24
    Woensdag: 8u20 - 12u00
    Donderdag: 8u20 - 16u24
    Vrijdag: 8u20 - 16u24

    En ik heb nooit tussenuren...
    Ik vertrek altijd thuis om 6u57 om mijn bus te halen die er pas om 7u10 is dan om 8uur op school te staan en ik ben dan pas thuis rond 17u15
    En hoor je mij klagen als je weet dat ik om 5u20 op moet staan om volledig klaar te zijn?
    Ik dacht het niet :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ken ook iemand die uur les, dan uur niks, dan weer twee uur les, dan weer niks, en dan nog een uurtje les heeft. Da's pas erg p;
    Ikzelf ben alle dagen om 10 over drie klaar, behalve op woensdag, dan is het tien voor half 3 ofzo.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als ik al die roosters hier zo lees, mag ik echt in mijn handjes klappen geloof ik, haha.


    Tell me about it, stud.

    Wat maakt het uit dat het een dinsdag is? :') Daar lijk je je nog het meest druk om te maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik heb 3 uur meer in mijn nieuwe rooster, maar ik vind het niet zo erg
    en morgen valt het eerste uur uit omdat ik profielvoorlichting heb gehad net


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Get over it and take it like a man.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn rooster op een donderdag om 10 voor half 1 beginnen een tussen uur van 50 minuten daarna weer 1 les van 50 minuten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.