• Grrrrrrrrrrrrrr!! :@
    De roostermaakster heeft het voor mij nu wel erg bont gemaakt. Ik heb namelijk een nieuw perioderooster:
    Ma: 08:30-17:00 (1ste t/m 10de les)
    Di: 09:15-16:15 (2de t/m 9de les)
    Wo: 08:30-16:15 (1ste t/m 9de les)
    Do: 08:30-14:35 (1ste t/m 7de les)
    Vr: 09:15-14:35 (2de, 5de t/m 7de les; 3de en 4de tussenuur)
    En dit voor een leerling uit HAVO 4.

    Ik moet nu voortaan m'n afspraken (ortho en fysio) plannen op donderdag of vrijdag.
    Ik had al een fysio afspraak staan (in week 16 ofzo) en die moet ik dus weer verzetten! :S

    Kunnen roostermakers voortaan niet eerst aan je vragen hoe je je rooster wil hebben? En het rooster eens één keer normaal laten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:43 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    maandag tot donderdag van kwart over 8 tot 10 over drie behalve op woensdag dan tot 4 uur
    Vrijdag is mijn enige chille dag dan moet ik van kwart over 9 tot 10 over twee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hallo, je hoeft je afspraken niet te verzetten. Laat je ouders gewoon bellen dat je dan daarheen moet. Lol. Anders zou ik nooit naar de ortho kunnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cheops schreef:
    di: 8.10 t/m 11.50
    wo: 8.10 t/m 15.30

    Ik snap niet dat scholen om 10 over 8 kunnen beginnen. :X

    dance4ever schreef:
    Je kunt die afspraken ook tijdens je lessen maken en dan gwn een briefje inleveren... iig dat kan bij mij op school, anders zou ik het echt niet redden om op tijd bij de ortho te komen... goed behalve op mijn enige "vrije" middag, want dan ben ik om 14:50 uit. Maar dan zit die middag ook weer vol en ik heb t al zo druk met trainen en hw.

    Van m'n moeder mag ik maar heel weinig lessen missen, omdat ze dan denkt dat ik teveel mis. En ik plan m'n fysio sowieso altijd ná school.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissColfer schreef:
    (...)
    Van m'n moeder mag ik maar heel weinig lessen missen, omdat ze dan denkt dat ik teveel mis. En ik plan m'n fysio sowieso altijd ná school.


    ach, als je daardoor eerder vrij bent later op de dag, hoor je mij niet klagen hoor :Y)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    (...)

    ach, als je daardoor eerder vrij bent later op de dag, hoor je mij niet klagen hoor :Y)

    Dat heb ik ook. Ik heb liever dat ik gewoon om half 9 les heb en dan om half 4 klaar ben, dan om kwart over 9 beginnen en om kwart over 4 klaar zijn.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    het eerste uur begint bij ons om kwart over acht. en het laatst dat ik op school zit is tot kwart voor 4


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see