• Grrrrrrrrrrrrrr!! :@
    De roostermaakster heeft het voor mij nu wel erg bont gemaakt. Ik heb namelijk een nieuw perioderooster:
    Ma: 08:30-17:00 (1ste t/m 10de les)
    Di: 09:15-16:15 (2de t/m 9de les)
    Wo: 08:30-16:15 (1ste t/m 9de les)
    Do: 08:30-14:35 (1ste t/m 7de les)
    Vr: 09:15-14:35 (2de, 5de t/m 7de les; 3de en 4de tussenuur)
    En dit voor een leerling uit HAVO 4.

    Ik moet nu voortaan m'n afspraken (ortho en fysio) plannen op donderdag of vrijdag.
    Ik had al een fysio afspraak staan (in week 16 ofzo) en die moet ik dus weer verzetten! :S

    Kunnen roostermakers voortaan niet eerst aan je vragen hoe je je rooster wil hebben? En het rooster eens één keer normaal laten?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:43 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    1 keer kwart over 4? Niet zo aanstellen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maandag: 50 minuten les x2, pauze kwartier, 50 minuten les x2. Pauze 50 minuten en 50 minuten les x3.
    Dinsdag: 50 minuten les x2, pauze kwartier, 50 minuten les x2. Pauze 50 minuten en 50 minuten les x3.
    Woensdag: 50 minuten les x2, pauze tien minuten, 50 minuten les x2.
    Donderdag: 50 minuten les x2, pauze kwartier, 50 minuten les x2. Pauze 50 minuten en 50 minuten les x3.
    Vrijdag: 50 minuten les x2, pauze kwartier, 50 minuten les x2. Pauze 50 minuten en 50 minuten les x3.

    Ik zit elke dag van 08:30 tot 15:30, behalve op woensdag. Dan is het van 08:30 tot 12:05. Soms eens studie maar dat is enkel als de leerkracht afwezig is. We hebben best wel een relaxt rooster, maar vrijdag kan beter. (':

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 22:56 ]

    Dumbledore schreef:
    Zo gaat dat nou eenmaal. Get over it.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Jeetje, gelukkig hebben ze bij mij op school zoiets als een lesuur van 70 minuten waardoor ik nooit later uit ben 15.20


    Physics is awesome

    Ik zit drie keer tot 16.15, een keer tot 15.30 en een keer tot 14.30. Maar ik moet drie kwartier fietsen.. Je bent niet de enige


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Lieve schat, ik zit twee dagen per week tot 17.15 op school, en de andere dagen tot 4 uur...


    Bad decisions make good stories.

    Wij elke dag (buiten woensdag) van 8.30 tot 16.00!
    Woensdag;8.30 tot 12.05

    Eyes schreef:
    Jeetje, gelukkig hebben ze bij mij op school zoiets als een lesuur van 70 minuten waardoor ik nooit later uit ben 15.20

    Bij ons duurt een lesuur maar 50 minuten

    Ik zit woensdag en VRIJDAG tot 4 uur op school (max bij ons) met op vrijdag het 7e uur nog een tussenuur en eerste 2 uur gym :l
    Maandag en dinsdag om 15.10 uit en donderdag 14.20

    Ohja op woensdag, 1 uur les, 2 tussenuur, KG, 2 uur economie en 2 uur GS.
    In totaal dus gewoon 6 tussenuren in mijn rooster.

    Ja, ht kan dus erger en je bent echt niet de enige [:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 17:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn lesuren duren 45 minuten, heel kort, ik weet. :')
    Zo ziet mijn rooster er dus uit:
    Maandag: 08:30-17:00
    Dinsdag: 08:30-16:15
    Woensdag: 08:30-14:35
    Donderdag: 08:30-15:30
    Vrijdag: 09:15-14:35 (waarvan 10:00-11:50 tussenuur)
    Het valt nog erg mee, maar ik haat m'n rooster écht. Een tijdje geleden was ik op excursie naar Beeld & Geluid in Hilversum. We waren uiteindelijk tussen half 7 en 7 uur thuis. We stonden in de file.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een in mijn jaarlaag heeft op vrijdag van half 9 tot half 5, en dan ook nog eens eerste én laatste uur latijn. Dus het kan absoluut erger :Y)
    Je hebt altijd tijden dat je een kutrooster hebt, zeg ik maar (behalve ik dan, dit jaar. Ik heb nog nooit een ingeroosterd tussenuur gehad dit jaar, maar alleen laatste of eerste uren vrij (:
    maar daar komt dan weer wel bij dat ik élke les, zelfs scheikunde en biologie, met precies dezelfde klas heb, en dat is verschrikkelijk! Het is best een leuke klas, maar ik mis het zo erg dat je zo veel andere mensen in de les tegenkomt... dus een perfect rooster is ook niet alles (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    ik zit woensdag van 9015 tot 17.15
    en vrijdag van 8.30 tot 16.30
    op een VRIJDAG
    dus jij hebt niets te klagen

    stel je niet zo aan ik zit maandag dinsdag tot 3 uur en woensdag donderdag en vrijdag tot kwart voor 4;)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    achja middelbare school he
    wen er maar aan.
    ik ken iemand die heeft op één dag maar één uur en die moet daarvoor 50 minuten naar school fietsen (;


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    CrissColfer schreef:
    Ik zit nou eenmaal in HAVO 4, maar volgens mij houden die roostermakers geen rekening met de leerlingen!

    .____.
    denk je dat serieus? weet je met hoeveel leerlingen ze rekening moeten houden. ze kunnen echt niet voor elke leerling een chil rooster regelen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.