• Hé,
    Ik schrijf graag verhalen & krijg voortdurend ideen die ik wil uitwerken. Ook nu heb ik er weer één, waar ik graag met iemand voor samen wil schrijven. Het zou een One Direction verhaal worden, dat volgens mij nog wel redelijk origineel is. Mocht je interesse hebben laat het me zeker weten, dan stuur ik je een PB met de korte inhoud en die dingen.

    Oh ga zeker eens kijken naar de manier hoe ik schrijf want wie weet kies ik jou en staat mijn schrijfstijl je helemaal niet aan. Laat me ook weten in welke tijd je schrijft en hoevaak je zou kunnen schrijven.
    Oh ja, ik kies dus niet de eerste die me vertelt maar ik ga volgens mij ook een kijkje nemen bij jullie schrijfstijl.

    Liefs Chelsea


    i'm broken, do you hear me.

    Ik schrijf meestal tegenwoordige tijd. & ik weet niet wanneer ik kan schrijven ;x
    Ik wil wel ff checken waar 't over gaat (:


    Danmarks Dynamite.

    Het ligt eraan wanneer ik kan schrijven, of ik het druk heb of niet. Ik schrijf meestal verleden tijd en ik wil ook even weten waar het over gaat.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eerst schreef ik vooral T.T. maar nu is het meestal V.T. Ik kan wel elke dag schrijven, maar soms zal er een dagje zijn dat ik niet kan.
    Ik wil graag weten waarover het gaat. (':

    Lijkt me leuk. Ik zou vrijwel elke dag kunnen schrijven, want ik kan op mijn laptop én op mijn iPod.
    Ik schrijf meestal verleden tijd, maar ik zou ook makkelijk tegenwoordige tijd kunnen, omdat ik dat soms nog weleens onbewust doe.
    Let me know.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oké Chelsea ik zou zo graag met jou willen schrijven he.
    Ik denk dat je wel weet hoe ik schrijf (:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 18:00 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik zou wel willen (A)
    in principe kan ik elke dag schrijven - ik heb een iPod (:
    Ik schrijf in de verleden tijd, ik-vorm.
    Maar dat is hoe ik standaard schrijf, ik zou het dus ook anders kunnen.
    let me know


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik wil wel schrijven! Lijkt me gezellig(:
    Kijk maar bij mijn eigen 1D-story. Het lukt alleen niet zo goed meer. Bah.


    Food.

    umm alsik niet te laat ben nog voor op dit topic zou ik je ook best wel willen helpen:) ik weet niet in welke tijd ik schrijf ik denk ik de tt en vt door elkaar.. klinkt heel raar maar ik schrijf in ik vorm en als ik wat beschrijf zeg ik bv ik loop naar de tafel en dan seg ik bv de tafel rook lekker vandaag.. AHHA oke te lelijk voorbeeld maar ik hoop dat je um snapt ..
    owjaa nouja hoevaak ik schrijf ligt aan school.. ik zou elke dag kunnen maar nu op dit moment met mijn eigen verhaal schrijf ik ef een tijdje niet meer ghihi:$ hope you're interested:) xxx


    Shit happens but pee happens a lot more.