• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Lana
    Ik grinik zacht als matthew zich voor steld. "Ik ben Lana" ik ga naast hem zitten. "Heb je zin in morgen" lach ik. Ikzelf wist geiljk dat ik mee wou toen ik las dat we gingen raften.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Matthew
    Ze grinnikt even en vraagt dan of ik zin heb in morgen.
    ''Uh.. Wat gaan we ook al weer-'' Even ben ik het vergeten maar dan herstel ik mezelf.
    ''Ja, we gaan toch raften? Dat heb ik nog nooit gedaan en het lijkt me supercool.'' Ik kijk om me heen of Asya ergens te bekennen is, maar ik zie haar nergens. Jammer, maar oke. Ik moet ook andere mensen leren kennen.


    The universal language of art.

    Lana
    "Ja eerst raften en dan kampvuur. Het lijkt me echt mega gaaf om dat te doen" zeg ik blij. Het was een aardige jongen. Hij keek een beetje rond. Vast Asya.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Asya.
    "Ik geef me over!" roept Mila hard als ik de zoveelste bal op een niet normaal tempo naar haar serveer. Lachend geeft ze mijn racktet terug.
    "Je was een meer de waardige tegenstander," zegt ze lachend.
    Ik geef haar een schouderklopje als teken van dank. Ik huppel terug naar Matthew. Van tennis word ik altijd vrolijk, gezellig en vooral vol energie. Ik geef Matt zachtjes een kusje op zijn wang.
    "En?" vraag ik. "Gezellig?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    Eindelijk komt Asya dan terug en ze drukt een kus op mijn wang. ''En,'' vraagt ze, ''gezellig?'' Ik lach. ''Ja hoor. Maar stiekem miste ik je wel.'' Een ondeugende glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik mijn lippen op die van haar druk.


    The universal language of art.

    Asya.
    "Ja hoor, maar stiekem miste ik je wel," zegt hij met een ondeugende glimlach. Zachtjes drukt hij zijn lippen op de mijne. Liefjes lach ik terwijl ik hem terug zoen. Zachtjes laat ik hem los en ga ik naast hem zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew
    Ze zoent terug en laat me dan los. Ze komt naast me zitten en ik kruip dicht tegen haar aan. Dan pas bedenk ik dat Lana er ook nog zit.


    The universal language of art.

    Lana
    Ik sta op en ga weer in de stoel liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik neem even een douche, over 3 kwartier ben ik terug.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabell Yordan
    Ik liep langs de hutten na mijn wandeling door de bossen en besloot even wat anders aan te trekken. Ik liep naar de hut van de begeleiders om een fijner jurkje aan te trekken.


    Cookies!

    Jessica

    Ik zit op de schommel en staar naar het domein. Luel zal wel bijna klaar zijn. Hoop ik.

    Luel

    In mijn zwembroek kom ik naar buiten. Mijn haar is nog niet droog, maar dat maakt niet uit - het wordt zometeen toch weer nat.
    Ik had verwacht dat Jess bij het zwembad was, maar dat blijkt niet zo. Met blote voeten loop ik over de vloer heen. Dan duik ik het bad in.
    Nu kan ik tenminste genieten van het water. Zonet deed ik dat niet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lana
    Ik zie Luel in het water duiken. "LUel wil je wat drinken?" ik kijk hem aan terwijl ik met een hand voor mijn ogen kijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica

    Ik sta recht en laat mijn hand door mijn haar glijden. Ik trek mijn kleedje uit waardoor mijn bikini tevoorschijn komt. Met een loopje loop ik naar het zwembad waar ik Luel zie. Ik laat me het water inzakken en sla mijn armen om zijn middel van achteren. "Boe" fluisterde ik.

    Luel

    'Nee,' antwoord ik kortaf tegen een begeleidster die me wat te drinken aanbiedt. Net als ik weer kopje onder wil gaan pakt iemand me van achteren vast. 'Boeh,' wordt er in mijn oor gefluisterd.
    Met een grijnsje op mijn gezicht draai ik me om. 'Hello sunshine.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~