• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Luel

    Ze loopt weer naar me toe en knuffelt me. Dan rekt ze zich weer uit en plant een kusje in mijn hals. Ze zegt dat ik zometeen wel wraak mag nemen.
    'Dat hoeft niet,' zeg ik nog steeds licht geïrriteerd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lana
    Ik neem haar mee naar de keuken hut. Hier staan ook banken en tafels voor groote eetevenementen. "Doen we cola en sinas" ik kijk haar even aan. Voglens mij vond jeugd dat wel lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mila.
    Samuel trek me mee naar een ijskraam.
    "Dit is wat ik wil doen," zegt hij lachend.
    Verlekkerd kijk ik naar de smaken.
    Dit is slecht, heel slecht.
    Ik haal mijn portomonnee te voorschijn.
    "Voor mij pistace en chocolade graag," zeg ik tegen de man.
    "Wat wil jij?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    "Ja ik wil die die die die en die" zei ik serieus. "Just joking," zei ik lachend, "Vanille en chocolade" zei ik dan.

    Jessica

    "Wat wil je te drinken ?" vroeg ik dan. Ik hoop dat hij niet boos op me is, zou weer iets voor mij zijn, iets verkeerd doen dan.

    [jess ik snap je ff niet. ik ben een zij]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik was nog tegen Luel bezig, had je stukje nog niet gezien -- Ik kom zodra hij antwoord geeft xp]

    [ow hahas]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mila.
    "Vanille en Chocolade," zegt Samuel na een grapje.
    In een rap tempo maar de ijscoman de ijsjes klaar en ik betaal hem op mijn beurt.
    "Hier," zeg ik tegen Samuel terwijl ik hem zijn ijsje geef.
    Ik loop naar het muurtje van een fontein toe en ga op het randje zitten. Langzaam sluit ik mijn ogen zodat ik kan genieten van de zon.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    "Je vertrouwt me ?" vraag ik verbaasd als ze haar ogen dichtdoet. "Nee, je kent me niet, mensen die mijn kennen weten dat ze nooit hun ogen moeten dichtdoen als ze aan water zitten".

    Mila.
    "Je vertrouwt me?" vraagt Samuel verbaasddoet. "Nee, je kent me niet, mensen die mijn kennen weten dat ze nooit hun ogen moeten dichtdoen als ze aan water zitten".
    Ik schiet in de lach want ik heb zo'n flauw vermoeden wat hij gaat doen.
    "Ik moet je wel vertrouwen," zeg ik zachtjes.
    "De vraag is alleen of ik weg te vertrouwen ben."
    Met deze woorden dus ik Samuel hard naar achter het badje van de fonteit in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Samuel

    Ik kijk haar dreigend aan. Ik trek haar aan haar middel mee het water in waardoor onze ijsjes verpest zijn. "Je hebt mijn ijsje verpest, dat had je niet moeten doen" zei ik met een lach.

    Luel

    'Ik hoef niets, ik ga me eerst even omkleden,' mompel ik en ik draai me om. Terwijl ik naar mijn blokhutje loop druipt het water van me af. Ik schud even wild met mijn hoofd, zodat de druppels uit mijn haren in het rond vliegen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessica

    Ik zou hem straks wel zeggen dat het me spijt. Want het spijt me echt. Ik loop naar binnen en neem het drinken die ze had klaargezet in mijn handen. Daarna liep ik naar buiten. "IEMAND DRINKEN NODIG ?!" schreeuwde ik.

    Mila.
    Lachend word ik ook het water ingetrokken.
    "Jij hebt mijn ijsje verpest, dat had je niet moeten doen," zegt hij lachend.
    Onze hoofden zijn nu dicht bij elkaar. In een opwelling druk ik mijn lippen op de zijne.
    Mila, dit is fout! spreekt een engeltje op mijn schouder maar het duveltje ernaast moedigt me juist aan. Ik luister al mijn hele leven naar dat duveltje dus nu ook.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lana
    Ik schiet in de lach door jessica. "Zet het anders maar in de koelbox dan zegik straks wel dat ze drinken mogen halen" grinik ik en haal een megacoolbox voor de hand


    Change is for weirdos ~ Niall Horan