• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:Jongeren: VOL VOL VOL.
    - OHMYZAYNx ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!


    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELINGKamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .


    The universal language of art.

    Matthew
    Na een tijdje gezwommen te hebben klom ik het zwembad uit. Ik had geen handdoek ofzo, maar ja. Zo maar even halen. Ik liep naar Asya toe.


    The universal language of art.

    Asya.
    Met mijn rug in de zon lig ik in met gras. Ze zonnestralen voel ik bijna over mijn lichaam lopen. Het voelt heerlijk warm. Van achter hoor ik iemand mijn kant op komen. Snel ga ik rechtop zitten en doe ik mijn, veel te dure, zonnebril af.
    "Hi," zeg ik lachend tegen de natte Matthew.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lana
    Langzaam werd ik weer wakker door de branende zon. Ik rekte me uit en keek om me heen. Ik merkte dat ik een beetje verbrand was op mijn schouders.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samuel

    "Dan is het goed" zeg ik lachend waarna ik haar opneem en over mijn schouder gooi. "Dus, waar is het juist ?".

    [wie is er ook nog bij het zwembad]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jessica heeft Luel net het zwembad ingeduwd]

    Mila.
    "Dus, waar is het juist?" vraagt Samuel terwijl hij me optilt.
    "Het is heel makkelijk," lach ik.
    "Je loopt dit pad af, dan komt je bij een T-splitsing en daar ga je naar rechts. Daarna kom je bij een kruispunt en daar ga je naar links en dan ben je in het dorpje," leg ik hem uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oké]
    Lana
    Ik keek even rond naar de kinderen die een lol hadden in het zwembad. "Jessica kom je even" ik wenkte haar naar me toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Samuel

    "Valt mee" zeg ik waarna ik begin te lopen. Ik kom bij de eerste splitsing en ga mooi naar rechts. Ik blijf lopen tot een kruispunt en ga naar links. "Ik denk dat het hier is" zeg ik als ik voor een dorpje sta. Nou zeg maar gerust dorp.

    Jessica

    Ik hoorde mijn naam tijdens mijn slappe lach. Luel is gewoon hilarisch als hij verbaasd is. Ik loop naar de begeleidster toe. "Riep je ?".

    Luel

    Plotseling duwt me ze in het zwembad. Drijfnat klim ik weer op de kant, terwijl ik haar kwaad aankijk. Deels omdat ze me heeft geduwd en deels omdat ze me gewoon uit zit te lachen.
    Dan zegt een vrouw die ligt te zonnen of Jessica even wil komen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 16:51 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lana
    "Ja"zeg ik terwijl ze naar me toe komt gelopen. "Wil je me even helpen met drinken halen en uitdelen." ik kijk haar vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mila.
    Samuel volgt braaf mijn aanwijzingen op terwijl ik nog over zijn schouder hang.
    "Ik denk dat het hier is," zeg hij als hij stopt met lopen.
    Ik wurm mezelf los uit zijn greep en ga op mijn eigen benen staan.
    "Inderdaad," lach ik zachtjes. "En wat wil je nu doen?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica

    "Tuurlijk" zeg ik als ik me omdraai. Ik zie Luel staan en loop naar hem toe. Ik geef hem een knuffel want straks wordt ik toch nat. Ik plaats een kusje in zijn hals als ik wat op mijn tenen ga staan. "Even haar helpen, je mag straks wel wraak nemen" zei ik in zijn oor.

    Samuel

    Ik trok haar mee naar een ijskraam. "Dit is wat ik wil doen" zeg ik lachend.