• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    haha ja voor mij ook eerste keer animecon :P
    lol dat wil ik zeker zien in kippen pak (lol)
    ken zeker niet wachten tot zaterdag
    alleen nog me akatsuki mantel repareren :S die was uit elkaar gevallen bij eff min of meer soort van xD
    nog maar 5 nachtjes(hoera)
    lol hoopelijk verdwaal ik niet van station naar de theather hotel te lopen mij.


    Whahaha jah! het ziet er denk ik echt hilarisch uit
    xD

    Mijn naru pak moet nu ff in de was en dan ben ik zo goed als klaar =D
    Mag je daar btw ook foto's maken? x3

    Nog 5 nachtjes <3 en daarvan 1 schooldag OwO (hoera)

    gelukkig zetten mijn ouders ons bij het hotel af.. kunnen we ook niet verdwalen xD

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    Whahaha jah! het ziet er denk ik echt hilarisch uit
    xD

    Mijn naru pak moet nu ff in de was en dan ben ik zo goed als klaar =D
    Mag je daar btw ook foto's maken? x3

    Nog 5 nachtjes <3 en daarvan 1 schooldag OwO (hoera)

    gelukkig zetten mijn ouders ons bij het hotel af.. kunnen we ook niet verdwalen xD


    haha ik heb goeie beschrijving nu :P
    ja je mag er wel foto maken alleen ze hebben wel stricte regels over waar enzo maar die staan op hun site ik heb de regels paar keer doorgelezen me heuptasje mag als goed is wel mee naar binnen (A)ken ik me spin mee nemen

    haha ik heb me costuum af ik moet nog wel even me shirt en broek wassen maar de rest is klaar moest alleen nog even wat make-up halen heb ik net gehaalt

    gelukkig geen school meer maar morgen alleen nog even naar die solicitatie ;)

    Yeuy mijn cosplay is ook bijna af. Ik weet alleen nog niet wat ik moet doen kwa tshirt ofzo, want ik mocht niet zo'n naruto-vest halen. ><

    Klinkt leuk... :)

    Misschien lukt het me om t ekomen!


    Tijd voor koffie.

    Alucard schreef:
    Yeuy mijn cosplay is ook bijna af. Ik weet alleen nog niet wat ik moet doen kwa tshirt ofzo, want ik mocht niet zo'n naruto-vest halen. ><


    Ik heb wel een naru vest <3

    Ik heb ook een Matryoshka vest ofz.. Zelf gemaakt <3
    alleen is 't gezicht veels te groot =w="

    4Everdeen schreef:
    Klinkt leuk... :)

    Misschien lukt het me om t ekomen!


    Zeg het als je komt! ;)
    Dan zet ik je op 't lijstje =D
    dan kunnen we gezellig met z'n allen.. als we elkaar zien x3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:55 ]

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    haha ik heb goeie beschrijving nu :P
    ja je mag er wel foto maken alleen ze hebben wel stricte regels over waar enzo maar die staan op hun site ik heb de regels paar keer doorgelezen me heuptasje mag als goed is wel mee naar binnen (A)ken ik me spin mee nemen

    haha ik heb me costuum af ik moet nog wel even me shirt en broek wassen maar de rest is klaar moest alleen nog even wat make-up halen heb ik net gehaalt

    gelukkig geen school meer maar morgen alleen nog even naar die solicitatie ;)


    uch.. ik moet morgen nog wel naar school >^<
    Maar gelukkig eerder vrij =3
    Heb er zin in =D

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    uch.. ik moet morgen nog wel naar school >^<
    Maar gelukkig eerder vrij =3
    Heb er zin in =D


    lol ik zit 100 keer liever op school dan in zo oersaaie solicitatie gesprek :P net klaar met me nette kleren te strijken en papieren klaar leggen :S waarschijnlijk als gesprek goed gaat moet ik ook weer VOG halen hoop morgen niet heel de dag daar hoef te zitten

    ah ik zit al helemaal te wachten en uitkijken naar zaterdag :P heb er enorm veel zin in (hoera)

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    lol ik zit 100 keer liever op school dan in zo oersaaie solicitatie gesprek :P net klaar met me nette kleren te strijken en papieren klaar leggen :S waarschijnlijk als gesprek goed gaat moet ik ook weer VOG halen hoop morgen niet heel de dag daar hoef te zitten

    ah ik zit al helemaal te wachten en uitkijken naar zaterdag :P heb er enorm veel zin in (hoera)


    Whahaha ja okay xD
    soms is 't ook wel beter dan werk =p
    Veel succes met je solisitatie hea! =D
    Mijn moeder kwam zonet ook helemaal happy thuis.. zij heeft een nieuwe baan xD

    HoshiOokami schreef:
    (...)

    Whahaha ja okay xD
    soms is 't ook wel beter dan werk =p
    Veel succes met je solisitatie hea! =D
    Mijn moeder kwam zonet ook helemaal happy thuis.. zij heeft een nieuwe baan xD


    ah das wel nice voor je moeder ken zeker bergijpen dat ze helemaal happy thuis komt
    jah bedankt ik ken wel sucses gebruiken dik weet al wat voor vragen ze gaan stellen geen idee wat te antwoorden. maar wel lekker dat je morgen alleen nog maaar school hoeft en dan vrij das wel relaxed. (A)

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    ah das wel nice voor je moeder ken zeker bergijpen dat ze helemaal happy thuis komt
    jah bedankt ik ken wel sucses gebruiken dik weet al wat voor vragen ze gaan stellen geen idee wat te antwoorden. maar wel lekker dat je morgen alleen nog maaar school hoeft en dan vrij das wel relaxed. (A)


    Ugh, ik heb niet eerder vrij, moet tot 15:10 -.-'
    Nou ja, het lichtpuntje is mn prachtige versierde pagina met twee keer 'vrij' en in het weekend Animecon! ;D
    Ik heb echt mn hele agenda volgespamd met chibi-animepersoontjes, heb er zoooveel zin in xD


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    (...)

    Ugh, ik heb niet eerder vrij, moet tot 15:10 -.-'
    Nou ja, het lichtpuntje is mn prachtige versierde pagina met twee keer 'vrij' en in het weekend Animecon! ;D
    Ik heb echt mn hele agenda volgespamd met chibi-animepersoontjes, heb er zoooveel zin in xD


    ahw maar donderdag toch wel vrij inverband met hemelvaarts ? :P
    jah wel jammer dat je tot zolang maar idd daarna heb zijn er wel leuke vooruitzichten (hoera)ik ben echt dood nerveus voor morgen :S

    nog maar 2 nachten kan ook niet wachten om iedereen te zien wil ook nog op de foto met deidara ^^

    morgen ook alles inpakken voor de camping ^^ kan niet wachten :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Waarschijnlijk gaan we als SS'ers... Mijn oortjes - elfenoortjes - zaten vast met van die make-up lijm en toen ging het niet meer los, dus ik zat in de dokterswachtruimte met elfenoortjes op... Moest er af getrokken worden. Plus dat mijn jurk een beetje... Niet mooi genoeg is.

    Da's best wel fucked up van die oren :/.


    No growth of the heart is ever a waste