• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    Leela schreef:
    Waarschijnlijk gaan we als SS'ers... Mijn oortjes - elfenoortjes - zaten vast met van die make-up lijm en toen ging het niet meer los, dus ik zat in de dokterswachtruimte met elfenoortjes op... Moest er af getrokken worden. Plus dat mijn jurk een beetje... Niet mooi genoeg is.


    mijn advies is om huidlijm te kopen je kan hem overal kopen als je een feestwinkel in de beurt heb met carnaval kleding enzo het kost 6 euro voor watervast en ze blijven de hele dag zitten :) zo heb ik ook mijn deidara oogmasker bevestigd het gaat ook heel makelijk los vond ik. make-up lijm is heel sterk weet niet welke je had maar ze gaan er meestal moeilijker en pijnlijk af ik hem die monden van de week met superlijm vast gemaakt dat was echt pijnllijk om eraf te halen maar met huidlijm bleef niet zitten op me handen :S

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    mijn advies is om huidlijm te kopen je kan hem overal kopen als je een feestwinkel in de beurt heb met carnaval kleding enzo het kost 6 euro voor watervast en ze blijven de hele dag zitten :) zo heb ik ook mijn deidara oogmasker bevestigd het gaat ook heel makelijk los vond ik. make-up lijm is heel sterk weet niet welke je had maar ze gaan er meestal moeilijker en pijnlijk af ik hem die monden van de week met superlijm vast gemaakt dat was echt pijnllijk om eraf te halen maar met huidlijm bleef niet zitten op me handen :S


    autsj lijkt me pijnlijk =O

    Leela schreef:
    Waarschijnlijk gaan we als SS'ers... Mijn oortjes - elfenoortjes - zaten vast met van die make-up lijm en toen ging het niet meer los, dus ik zat in de dokterswachtruimte met elfenoortjes op... Moest er af getrokken worden. Plus dat mijn jurk een beetje... Niet mooi genoeg is.


    ik zie het al helemaal voor me =O
    Het was waarschijnlijk best wel een grappig gedoe.. Een meisje met elfenoortjes in de wachtkamer bij de dokter >3<

    Maar jah.. Het is niet leuk.. =( en het lijkt me ook best wel pijnlijk =S
    Maar.. Die jurk is vast prachtig =3 Ik kan niet wachten om hem te zien! =D

    Aaah het is al bijna zover. :3
    Eigenlijk ben ik best wel zenuwachtig, ik weet niet precies wat ik moet verwachten en zo, aangezien het m'n eerste keer is. x'D

    Alucard schreef:
    Aaah het is al bijna zover. :3
    Eigenlijk ben ik best wel zenuwachtig, ik weet niet precies wat ik moet verwachten en zo, aangezien het m'n eerste keer is. x'D


    Jah me 2 >3<
    word ook mijn eerste keer =3
    heb er zin in x3

    Allemaal convirgins hiero. Me included _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Allemaal convirgins hiero. Me included _O_.


    Me too... Oh, had ik al verteld dat Brian (Fred's broer) meegaat als Ganondorf?? :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    haha volgens mij gaat iedereen bijna voor het eerst(A) voor mij ook eerste keer

    (hoera) nog 2 nachtjes =D

    (K)

    Lol ik ga al sinds 2008. /voelt zich pro.

    Morgue schreef:
    Lol ik ga al sinds 2008. /voelt zich pro.

    Welke cosplays heb je allemaal al gedaan? :3

    Alucard schreef:
    (...)
    Welke cosplays heb je allemaal al gedaan? :3


    Itachi /Naruto
    Shion /Higurashi No Naku Koro Ni
    Soubi /Loveless
    Elizabeh Middleford /Kuroshitsuji

    En ik ben vaak in random Lolita outfits naar conventies gegaan (:

    Morgue schreef:
    (...)

    Itachi /Naruto
    Shion /Higurashi No Naku Koro Ni
    Soubi /Loveless
    Elizabeh Middleford /Kuroshitsuji

    En ik ben vaak in random Lolita outfits naar conventies gegaan (:


    Soubi?? Cooooool!! :9~


    make PASTA, not war

    anne818x schreef:
    (...)

    Soubi?? Cooooool!! :9~


    hehe, ja, en toen kreeg ik VIP tickets voor Yaoicon (cat)

    Hoe laat komen jullie eigenlijk allemaal? :3
    Dan kan ik een inschatting maken hoe laat ik ongeveer moet komen, mn moeder vraagt zich af hoe laat we in de auto moeten stappen xD


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Morgue schreef:
    (...)

    hehe, ja, en toen kreeg ik VIP tickets voor Yaoicon (cat)


    wow :9~ Dat is een con waar ik zeker ook nog een keer heen moet. hurr hurr.


    make PASTA, not war