• Ik vraag me af wie er allemaal van Quizlet er anar animecon gaan :3
    En wie er natuurlijk allemaal anime/ manga fan's zijn ¬w¬

    Dus.. Wie gaat er allemaal naar Animecon 2012?
    En als wie? :3

    Ik ga er heen als Naruko ^w^
    En een vriendin van mij gaat als Gilbird >3< *Het vogeltje van Prussia {Hetalia}*

    Zie je dan (dance)

    De gene die gaan;

    (zaterdag)
    HoshiOokami als Naruko (Snj Naruto)
    Alucard Als Naruko + vrienden
    Solitude Als Pikachu
    YinYang Als Konan
    Marshmallowz
    Leela Als Zelda + Vriendje Als Link
    Toaster
    Taymari als (kind) Konan Samen met YinYang
    XmuisjeX als Deidara
    anne818x Als Romano


    (Zondag)
    Aurelia Als Spain
    Synyster
    anne818x Als Romano

    (hele weekend)
    TheCosplayer Als Kakuzu (Kuzuuuuu x3)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:41 ]

    YinYang schreef:
    Hoe laat komen jullie eigenlijk allemaal? :3
    Dan kan ik een inschatting maken hoe laat ik ongeveer moet komen, mn moeder vraagt zich af hoe laat we in de auto moeten stappen xD


    wel ik ben er rond 11 uur meschien iets vroeger heb zoizo afspraak ook voor die pruik in de ochtend om over te kopen :P

    Ik ben er om de tijd dat ie open gaat ^^ Op zaterdag 10 uur en zondag 9 uur. :Y)


    make PASTA, not war

    ik ga nu slapen morgen vroeg eruit :x maar iedereen veel plezier op animecon en mss tot zaterdag of zondag ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    wauw ook officeel ook om 10 uur er zijn maar ik moet 3 uur met de trein moet al om 5 uur in de ochten op vroeg genoeg :P helemaal omreizen door die werkzaamheden bah :S

    Le lazy ass Spain cosplay!



    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Le lazy ass Spain cosplay!



    Nice! ;D



    Trouwens, in de regels staat dat je eigenlijk alleen maar een klein tasje bij je mag hebben (behalve op bepaalde plekken).
    Wat nemen jullie allemaal mee? ^^

    Komt nog een tomaat op m'n hoofd bij!
    Maarre.. uh een schrift inclusief pennen/potloden & shizzle, omdat ik vrees dat ik mijn tekenneigingen niet onder controle kan houden daar, dus ja. Camera gaat mee, misschien flesje water. Ohja en ID's enzo. Cash. Pinnen kan makkelijk in de stad wel :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Alucard schreef:
    (...)
    Nice! ;D



    Trouwens, in de regels staat dat je eigenlijk alleen maar een klein tasje bij je mag hebben (behalve op bepaalde plekken).
    Wat nemen jullie allemaal mee? ^^


    eigenlijk neem ik 2 zelfgemaakt ingeproviseerde tasjes mee 1 voor me spin en 1 voor me portomonee en idee enzo :)
    zo nou alvast even alles klaar gaan leggen voor operatie lijmen morgen xD

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:59 ]

    Ik heb gewoon een heuptasje waar ik alles in prop. x3
    Denk niet dat alles erin gaat passen though. :c

    Alucard schreef:
    Ik heb gewoon een heuptasje waar ik alles in prop. x3
    Denk niet dat alles erin gaat passen though. :c


    ik had ook een heuptasje maar kwam er net achter dat die te groot is en niet mooi staat met mij deidara costuum dus heb net een nieuwe soort van heuptasje in elkaar gezet (A) pas niet alles in dus alleen me spin van klei bij me niet de andere props die ik gemaakt had

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    ik had ook een heuptasje maar kwam er net achter dat die te groot is en niet mooi staat met mij deidara costuum dus heb net een nieuwe soort van heuptasje in elkaar gezet (A) pas niet alles in dus alleen me spin van klei bij me niet de andere props die ik gemaakt had

    *Had Deidara effe gegoogled*
    Da's die dude met die handen! Yo, daarvan heb ik er een paar gezien in de stad. Lijpe shizzle. En eentje met wit haar en hetzelfde uniform. En volgens mij een Susake (die dude met het zwarte haar).
    No I don't watch Naruto, therefore my noobtalk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    *Had Deidara effe gegoogled*
    Da's die dude met die handen! Yo, daarvan heb ik er een paar gezien in de stad. Lijpe shizzle. En eentje met wit haar en hetzelfde uniform. En volgens mij een Susake (die dude met het zwarte haar).
    No I don't watch Naruto, therefore my noobtalk.


    haha corect xD ik heb ook foto in me fotoboek van eff in april maar dit is mijn deidara cosplay extended versie ik heb ook de props oogmasker en monden en tas gedeeltelijk dan zelf gemaakt. alles klaar gelegt voor morgen alvast sind groot gedeelte vast gemaakt moet worden je foto zag er trouwens goed uit (A)

    veel zin in morgen alleen beetje jammer dat ik niet helemaal tot het einde kan blijven :(

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    haha corect xD ik heb ook foto in me fotoboek van eff in april maar dit is mijn deidara cosplay extended versie ik heb ook de props oogmasker en monden en tas gedeeltelijk dan zelf gemaakt. alles klaar gelegt voor morgen alvast sind groot gedeelte vast gemaakt moet worden je foto zag er trouwens goed uit (A)

    veel zin in morgen alleen beetje jammer dat ik niet helemaal tot het einde kan blijven :(


    Ik kan ook niet helemaal tot het einde blijven, weet alleen nog niet hoe laat ik weer ga ;o
    Maar nog steeds heb ik er heel veel zin in :3
    En ik sta morgen om half 8 op, valt ook best mee xD


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YinYang schreef:
    (...)

    Ik kan ook niet helemaal tot het einde blijven, weet alleen nog niet hoe laat ik weer ga ;o
    Maar nog steeds heb ik er heel veel zin in :3
    En ik sta morgen om half 8 op, valt ook best mee xD


    lucky you :S ik moet morgen om 5 uur in de ochtend op en dan om 7 uur in de trein voor over 3 uur >.< ik kan niet tot het einde blijven omdat als ik de trein om kwart voor 11 niet heb ik waarschijnlijk eidig met de hele nacht op almelo atation zitten wegens de laaste trein voor mij.plus me ouders komen me niet halen als ik de trein mist

    ik heb de laaste trein ooit 1 keer gemist nooit meer ik dacht dat ik vastgevroren zat :X

    XmuisjeX schreef:
    (...)

    lucky you :S ik moet morgen om 5 uur in de ochtend op en dan om 7 uur in de trein voor over 3 uur >.< ik kan niet tot het einde blijven omdat als ik de trein om kwart voor 11 niet heb ik waarschijnlijk eidig met de hele nacht op almelo atation zitten wegens de laaste trein voor mij.plus me ouders komen me niet halen als ik de trein mist

    ik heb de laaste trein ooit 1 keer gemist nooit meer ik dacht dat ik vastgevroren zat :X


    Oef... das zwaar kut D;
    Dan hoop ik maar voor je dat je de trein haalt O.o


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"