• Ik verveelde me gisteren en ging een beetje met foto's prutsen voor een cover.

    Nu heb ik negen "covers" en ik vroeg me af welke jullie het mooist vinden.

    Ze lijken allemaal best veel op elkaar dat komt omdat ik voor de meeste dezelfde foto's heb gebruikt.
    En ik hoef geen commentaar: "Ik vind ze helemaal niet mooi." Want ik ben er best trots op want voor mijn doen is dit goed.


    Een
    Twee
    Drie
    Vier
    Vijf
    Zes
    Zeven
    Acht
    Negen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Twee en drie vind ik allebei erg mooi.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waarom zijn ze allemaal zo mooi? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Waarom zijn ze allemaal zo mooi? D:


    comfort in c h a o s

    5, 8 en 9.
    Misschien nog wat meer pimpen met picnik.com?
    Daar heb je wel mooie effectjes [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Saritaaaaaa. Waarom kan jij wel fatsoenlijke (lees: überawesome) covers maken en heb ik totaal geen verstand van die dingen? D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zoiets als dit ;D



    -Ik weet niet wat je verhaallijn is, maar het is maar een voorbeeldje ;p-

    Ik vind ze trouwens alsnog erg mooi, mooi rustig en duidelijk =]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waar haal je die foto's vandaan? Want ze zijn echt mooi.
    En bij sommige waren ze wel mooi, maar bij andere was het jammer dat de de lijnen van het landschap door de eerste foto te zien waren. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zou het mooier hebben gevonden als je die meer naar voren liet komen. Maar iedere artiest heeft zijn eigen kunst en iedere toeschouwer zijn eigen mening.
    Oh, en hoe heb je de plaatjes uitgeknipt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Waar haal je die foto's vandaan? Want ze zijn echt mooi.
    En bij sommige waren ze wel mooi, maar bij andere was het jammer dat de de lijnen van het landschap door de eerste foto te zien waren. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zou het mooier hebben gevonden als je die meer naar voren liet komen. Maar iedere artiest heeft zijn eigen kunst en iedere toeschouwer zijn eigen mening.
    Oh, en hoe heb je de plaatjes uitgeknipt?


    Mee eens, 8 is denk veel mooier als die lijnen niet door het meisje heenlopen.
    Dus dat je haar niet doorzichtig maakt, maar er gewoon echt inplakt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Biologist schreef:
    Waar haal je die foto's vandaan? Want ze zijn echt mooi.
    En bij sommige waren ze wel mooi, maar bij andere was het jammer dat de de lijnen van het landschap door de eerste foto te zien waren. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik zou het mooier hebben gevonden als je die meer naar voren liet komen. Maar iedere artiest heeft zijn eigen kunst en iedere toeschouwer zijn eigen mening.
    Oh, en hoe heb je de plaatjes uitgeknipt?


    Haha. Het punt was dat ik die plaatjes niet verder naar voren kreeg. Daarom was het zo.

    De plaatjes haal ik van WeHearIt. Met een beetje goed zoeken heb je er al snel heel veel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Endure schreef:
    Zoiets als dit ;D



    -Ik weet niet wat je verhaallijn is, maar het is maar een voorbeeldje ;p-

    Ik vind ze trouwens alsnog erg mooi, mooi rustig en duidelijk =]


    Ja ik heb ze nog niet helemaal af. Ik wilde eerst de beste voordat ik me in de details ging verdiepen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kijk, nog een voorbeeldje ;D -ik heb niks te doen ;p-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind ze allemaal echt mooi ö


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LordSarita schreef:
    (...)

    Haha. Het punt was dat ik die plaatjes niet verder naar voren kreeg. Daarom was het zo.

    De plaatjes haal ik van WeHearIt. Met een beetje goed zoeken heb je er al snel heel veel.


    Klopt, daar haal ik ook altijd veel vandaan. Hele mooie, maar niet perfect voor mij.
    En ik werk altijd met fotoflexer en daar kan het wel, vandaar.
    Maar ze zijn nog altijd heel mooi hoor!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Drie en acht. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Biologist schreef:
    (...)

    Klopt, daar haal ik ook altijd veel vandaan. Hele mooie, maar niet perfect voor mij.
    En ik werk altijd met fotoflexer en daar kan het wel, vandaar.
    Maar ze zijn nog altijd heel mooi hoor!


    Ik zal het dan maar eens met fotoflexer gaan proberen.


    "Ignite, my love. Ignite."