• Hey guys! Ik begin binnenkort samen met een vriendin een verhaal maar we kunnen serieus geen titel verzinnen, haha. Ik zou blij zijn als één van jullie ons kon helpen ermee. We zoeken een Nederlandse titel die het liefst niet al te lang is.
    Hier een samenvatting van ons verhaal zodat het wat makkelijker is om wat te bedenken :'D Alvast bedankt x

    Ergens in de wereld van Pelueyne ligt het kleine, rustige dorpje Myrdhin dat niet meer dan tweehonderd inwoners telt. Iedereen kent elkaar, maar vertrouwen is ver te zoeken voor de dorpelingen; spionnen uit de grote stad Vitorrè zitten overal en daar zijn ze zich allemaal goed bewust van.
    Juliyan Roché is de man die altijd alles voor elkaar krijgt en honderden, al geen duizenden mensen onder zich heeft staan. Hij is meedogenloos, gevaarlijk en egoïstisch en het is dan ook vanzelfsprekend dat mensen doodsbang voor hem zijn.
    Iedereen leeft in angst, zo ook de weduwnaar Niclas Fyor en zijn negentienjarige dochter Namara wiens leven gevaar dreigt te lopen als ze twee van Juliyan zijn werknemers vermoord in een poging haar vader te verdedigen. Ze kan niets anders dan vluchten, wetende dat Juliyan zijn mensen achter haar aan zullen komen, maar Niclas laat haar dit niet alleen doen. De enige persoon die hij, buiten zijn dochter om, vertrouwd is Levy Foster, een twintigjarige jongen die al langere tijd voor hem werkt. Wat Namara niet weet, is dat ze in groter gevaar is dan ze ooit had kunnen denken zodra het tweetal Myrdhin verlaat.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2013 - 20:51 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Totally spies.
    Euh, da's een moeilijke. Black widow?


    Searching heavens for another earth

    Ik weet het haha, we konden ook echt niets erbij verzinnen :'D En we zoeken een Nederlandse titel (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Damn, klinkt echt heel goed.
    Het is weduwnaar trouwens. Dat 'weduwe' maakte me even in de war.
    Ehm, ik ben niet echt heel erg goed in titels verzinnen. Maar je mag me zeker waarschuwen als je het verhaal online zet (:


    And in that moment, we were infinite.

    Ramsays schreef:
    Damn, klinkt echt heel goed.
    Het is weduwnaar trouwens. Dat 'weduwe' maakte me even in de war.
    Ehm, ik ben niet echt heel erg goed in titels verzinnen. Maar je mag me zeker waarschuwen als je het verhaal online zet (:


    HAHA oeps :'D And I will, thank youu!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Het ego van de man
    Vluchtend gevaar
    Gevaar ligt op de loer
    Verwrongen vertrouwen

    Het is niet geweldig, maar misschien kan je hier iets mee.
    Kan je het me melden als het verhaal online komt?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Het is wel geweldig :'D We nemen de laatste, thank you! En ja, we zetten hem zo online maar ik zal jou (en Ramsays) wel een gb'tje sturen!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    gingercheeks schreef:
    Het is wel geweldig :'D We nemen de laatste, thank you! En ja, we zetten hem zo online maar ik zal jou (en Ramsays) wel een gb'tje sturen!


    Haha, mooi. Met die laatste was ik ook het meest tevreden ja.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Oh, mij lijkt het verhaal ook leuk!
    Mag ik ook een waarschuwing?


    Stenenlikker

    Sure (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."