• Voor een verhaal wat ik wil gaan schrijven ben ik op zoek naar een mede schrijver/schrijfster. Het is de bedoeling om vanuit 2 personen het verhaal te schrijven. Dus jij een kant vanuit de persoon en ik een kant vanuit een ander persoon. Hier is het verhaal idee.

    Daniel (18) is gek op muziek en het maken ervan en zijn grootste droom is carrière te maken in de muziekwereld. Op zijn middelbare school begreep niemand dat, maar nu hij naar de London School of Arts (LSA) gaat vergeet hij het verleden en focust hij zich op de toekomst.

    Nog zo'n geval is Emmy (17). Helemaal gek van poezië of welke schrijvende vorm dan ook. Maar niemand die dat snapt. Net als Daniel gaat ze naar de LSA en is ze vastbesloten het te gaan maken in de wereld van haar discipline,de schrijvende kunst.

    Kunnen deze twee jonge mensen elkaar helpen hun dromen uit te laten komen?


    Zou je uit het standpunt van Emily willen schrijven? Reageer dan. Ook als je dat best wilt maar haar passie niks vind en die bijvoorbeeld liever ziet veranderen in zingen of dansen mag je ook reageren. Het liefst wil ik schrijven vanuit de ik-vorm dus als je kunt/wil is dat ook mooi meegenomen.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 21:37 ]


    And I know you love Shrek Because we've watched it 12 times- Ed Sheeran- Wake Me Up

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 11:27 ]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik wil wel uit het standpunt van Emily willen schrijven ! lijkt me echt vet ! Kuss


    Things end, But Memories taste forever

    ik zou je wel willen helpen maar het is nou niet dat ik een poët ben ghehe maar ik ben wel een danseres(: dus als je emily als danseres wilt, i'm here for you(: xxx:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik zou je wel willen helpen, te schrijven uit het standpunt van Emily. Zelf hou ik heel erg van poëzie. Of andere vormen van schrijven...
    Dus als je nog steeds iemand zoekt, pb me maar of gb.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Klinkt interessant, ik wil het wel proberen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou je wel willen helpen!
    Ik dicht en schrijf en hou net als Emily van alles met schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one