• Wat zijn je toekomst plannen?


    Believe in yourself, change the world.

    Ik kan niet wachten om een eigen huis te hebben, een mooie job, trouwen en een gezin te starten. Als het aan mij lag, mag het opeens 5 jaar later zijn, want studeren is niet echt mijn ding.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Na mijn eindexamen ben ik van plan om terug te verhuizen naar Canada, daar te gaan studeren en wonen, etc. En dan ofwel een leuke man vinden en kinderen krijgen, ofwel er een paar adopteren en mijn eigen gezin beginnen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Gelukkig zijn met de opleiding die ik ga doen (natuurlijk beginnen met mijn havo halen dit jaar), een leuke baan vinden en samenwonen/trouwen + kinderen krijgen met de man (of vrouw) waarvan ik houd en waarmee ik gelukkig ben (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn diploma halen, een goede/leuke baan vinden, samen gaan wonen met mijn lieve lieve vriend :3 en dan trouwen. Maar bovenal wil ik gelukkig zijn, ook dan.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aanzoek doen, studie afmaken, trouwen, werken en ergens daartussen in samen wonen. En natuurlijk nog veeeeeel meer, maar dit is de hoofdlijn. Hihi

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 23:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slagen voor tvwo, toegelaten worden op universiteit van Stirling óf Dundee, het financieel halen om daar te studeren. En dan uiteindelijk slagen voor mijn bachelor English with Creative Writing/English Studies.

    En daarna moet ik gaan nadenken of ik wil verder studeren en/of waar ik dan ga wonen (:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 23:28 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.