• Zelf zou ik het niet doen (ik zeg nooit nooit, maar voor mezelf vind ik het toch net iets te extreem), maar ik vind het eigenlijk best wel gaaf om te zien. Vooral omdat dit iets is waar mensen meestal heel goed over na denken of ze het wel willen, omdat er zo goed als geen weg terug is. Vaak zijn de mensen die je er mee ziet ook echt wel types voor, waardoor het net als bij deze vrouw kicken staat. Maar wederom, dat vind ik. Jullie mening?
    Filmpje een is hoe ze het doen, filmpje twee is het resultaat erna. Kijk niet naar het eerste filmpje als je slecht tegen bloed kunt.



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Misschien dat het voor sommigen een "nieuwe dimensie" geeft aan een bepaald soort activiteiten.
    Mijn humble opinion: Opsturen naar Afrika, daar hebben ze ook bordjes voor door haar lip. Zal ze leuk vinden.

    Als die mensen dat nou graag willen van mij mogen ze, ik vind het wel bijzonder en niet echt lelijk. Ik heb je advies gevolgd en niet naar het eerste filmpje gekeken


    Physics is awesome

    Dat vind ik maar niks...
    Zachtjes uitgedrukt. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Fluorescent schreef:
    Fucking lelijk en gestoord.

    Meer heb ik er niet over te zeggen :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Super awesome! Haha.
    Maar de "dokter" lijkt niet erg professioneel lijkt me. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind dat echt heel awesome. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb daar als kind een reportage over gezien en ik heb gezegd dat ik dat toen ook wou. Ik vond dat fascinerend, vooral als ze het ene stuk omhoog doen en het andere tegelijkertijd omlaag. Nu nog steeds eigenlijk, maar ik zou het niet meer willen.

    Lijkt me echt pijnlijk.


    Let the Night embrace you

    Janitor schreef:
    Misschien dat het voor sommigen een "nieuwe dimensie" geeft aan een bepaald soort activiteiten.
    Mijn humble opinion: Opsturen naar Afrika, daar hebben ze ook bordjes voor door haar lip. Zal ze leuk vinden.

    Hahahahha.


    There's power in the words you whisper.

    Fluorescent schreef:
    Fucking lelijk en gestoord.

    Meer heb ik er niet over te zeggen :')


    Alis volat propriis.

    Ik vind dat dat echt iets is wat bij je moet passen. Echt mooi vind ik het niet, maar bij haar staat het gewoon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Biologist schreef:
    Super awesome! Haha.
    Maar de "dokter" lijkt niet erg professioneel lijkt me. ^^


    Het is een piercer, die gewoon heel goed weet wat hij doet. ;]
    Maar het is wel professioneel gedaan hoor. :]

    Fayan schreef:
    Ik vind dat dat echt iets is wat bij je moet passen. Echt mooi vind ik het niet, maar bij haar staat het gewoon.


    I agree, vooral met het laatste. Vind het niet net zo mooi als piercings en tats waar ik weg van ben, maar bij de meeste mensen waar je het bij ziet past het wel. :]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 0:42 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fluorescent schreef:
    Fucking lelijk en gestoord.

    Meer heb ik er niet over te zeggen :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    vreselijk


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Hahaha, hoe zou dat zoenen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als ze dat leuk vinden moeten ze dat lekker doen. Dat is mijn mening. Ik zou dat never nooit doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.