• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:
    Jongeren: VOL VOL VOL.
    - ZAYNxBIEBER ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELING

    Kamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:24 ]


    The universal language of art.

    [Begin jij maar ]


    The universal language of art.

    [Waar beginnen we dan?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ik denk dat iedereen eerst een stukje doet dat 'ie daar aankomt ofzo?
    Het is moeilijk om een RPG te beginnnen ;p]


    The universal language of art.

    Jelena Mila.
    Met een grote zucht sla ik de auto deur dicht. Nog even werp ik een kushandje naar mijn vriendje achter het stuur.
    Zomerkamp met veertien pubers! Wie had ooit bedacht dat Mila voor veertien pubers zou zorgen?
    Eerlijk gezegt heb ik er ook totaal geen zin in. Ik ben niet zo'n verzorgend type. Men moet doen waar men zin in heeft en in mijn geval is dat geen zomerkamp begeleiden. Het is dat het zo goed op je cv staat maar anders zat ik nu gewoon op Ibiza aan een cocktail. Ik sleep mijn koffer uit de auto en kijk naar de bus vol pubers die de straat in komt rijden.
    Dag twee weken vakantie.
    Met een sissend geluid gaat de deur open.
    "Hallo iedereen!" roep ik quasi-enthousiast.
    "Ik ben jullie begeleider Jelena Mila Yanka Rusic. Noem me maar gewoon Mila."
    Ik zwaai naar de jongens en meiden in de bus en ga achter de bestuurder zitten. De hel is begonnen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:13 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Zullen we doen dat de bus langs allerlei bushaltes komt om ze op te halen?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Oké, zullen we doen dat iedereen bij elkaar in een bus zit die naar het kamp gaat? En niemand kent elkaar dan?]

    Luel

    Met een zucht doe ik mijn MP-3 oortjes uit. We zitten nu al een half uur in de bus en ik heb alle liedjes al drie keer geluisterd. Ja, dat begint wel een beetje te vervelen.
    Ik kijk om me heen wie er allemaal in de bus zitten. Allemaal onbekenden, ik hoop dat ik vrienden ga maken op het kamp.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:09 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [jaaa goed idee.]


    The universal language of art.

    [Moet ik dan mijn stukje aanpassen?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    [Moet ik dan mijn stukje aanpassen?]

    [Ja, doe maar.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Matthew Alexander Cooper
    Ik sta met mijn koffers bij de bushalte, te wachten op de bus die me op komt halen en naar het kamp gaat brengen. Het regent en het is koud, dus er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht als ik de bus aan zie komen. Niet omdat ik er zoveel zin in heb, maar omdat het in de bus vast een stuk warmer is. Ik kijk de bus in en zie al een paar mensen van mijn leeftijd zitten. Ik besluit gewoon een lege plek op te zoeken, naast niemand. Ik wacht wel tot er iemand naast mij komt zitten.


    The universal language of art.

    Asya.
    Ik frunnik wat aan mijn blonde lange lokken als de bus mijn straat in komt rijden.
    Dat mijn lieve papa en mama mij dit zouden aan doen had ik nooit gedacht.
    Met veel tegenzin sleep ik mijn grote Louis Vuitton koffer de bus in. Zoeken naar een leeg plekje doe ik niet. Waarom zou ik überhaupt? Zo krijg je nooit contact.
    Ik besluit naast een jongen te gaan zitten. Zo charmant mogelijk loop ik door het gangpand op zoek naar de geschikte partner. Als snel vind ik hem.
    "Hi," zeg ik en ik schenk hem een lieve glimlach.
    "Asya."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Madelaine

    Ik zat in de bus die ons naar het kamp zou brengen.
    Twee weken met veertien mensen wat een nachtmerrie als je altijd alleen bent
    Ach ja het misschien kan toch wel leuk worden
    En staarde weer naar buiten het weer zag er precies zo uit zoals ik me voelde

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 12:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Matthew
    Ik zit rustig naar buiten te kijken als er een meisje naast me komt zitten. ''Hi,'' zegt ze met een glimlach, ''Asya.'' Ik glimlach terug. ''Hey,'' zeg ik vrolijk, ''ik ben Matthew. Maar noem me maar Mat, dat doet iedereen.'' Ik schuif iets op en ze komt naast me zitten.


    The universal language of art.

    Luel

    Een knap meisje loopt sierlijk over het gangpad van de bus. Dan neemt ze plaats naast een jongen.
    Ik draai me om en kijk weer uit het raam.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~