• Ik kom net op hannah haar netlog daarstaat Liefdesstatus verliefd als ik naar die van cas ga staat er net het zelfde. IK ben nu officiël depri, ik akn het ook mis hebben maar Ik denk het niet. Ik heb men kans verkeken en ik vervloek mezelf nu!


    *He's the one.

    schat je weet niet zeker of die 2 wat hebben

    Ik weet het wel zeker want ze zitten elke speeltijd wel bij elkaar.


    *He's the one.

    Ik Sna hem niet?! 0.o


    Dunno ><

    >.< ai misschien moet je het eens vragen aan haar en als ze wel wat hebben dan heeft hij pech dat hij niet met jou heeft;)

    Zie ik ebn verliefd op een jongen Cas. Maar nu si hij verliefd op een ander en die is ook op hem! Ik had het zien aankomen maar nu het werkelijk er staat voel ikme kei slecht!


    *He's the one.

    >.< ai misschien moet je het eens vragen aan haar en als ze wel wat hebben dan heeft hij pech dat hij niet met jou heeft;)


    Schat No way dat ik wat aan Hannah ga vragen ik kan dat kind niet af.


    *He's the one.

    Zie ik ebn verliefd op een jongen Cas. Maar nu si hij verliefd op een ander en die is ook op hem! Ik had het zien aankomen maar nu het werkelijk er staat voel ikme kei slecht!


    Awwh ik snap het, ik vind 't echt rot voor je!!
    Ik weet ook niet echt hoe k je kan helpen ofzo, maar, succes!!
    <33


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)

    Schat No way dat ik wat aan Hannah ga vragen ik kan dat kind niet af.


    Anders negeer hun er zijn nog genoeg jongens die met jou (misschien) wat willen hebben

    (...)

    Anders negeer hun er zijn nog genoeg jongens die met jou (misschien) wat willen hebben


    Hmppff.


    *He's the one.

    ik ben niet egt een exper op dit gebeid:(

    naja ik ook niet ik voel me kut, ik zu graag zekerheid willen hebben maar ik akn het toch moeilijk gn vrage.


    *He's the one.

    naja ik ook niet ik voel me kut, ik zu graag zekerheid willen hebben maar ik akn het toch moeilijk gn vrage.


    Ja das waar:)

    OMG ik heb me nog nooit zo kut gevoelt!


    *He's the one.

    Schat trek het je niet zo aan! Er is vast nog een andere veel leukere jongen voor jou! *Vind cas klootzak omdat Cas Renee een trut vind*


    I do not hook up.

    Wrm vidn Cas jouw een trut????


    *He's the one.