• (cat)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:34 ]

    Jalouis schreef:
    Zet mij maar op zeker!
    Ik heb mijn vader overgehaald en die zegt dat hij mijn moeder over gaat halen
    Hoe laat staan er mensen?
    Ik kan namelijk twee treinen nemen
    bij de eerste kom ik om 12:40 aan
    en bij de tweede om 13:10
    ik denk dat ik liever de eerste neem als er dan al mensen staan want ik moet ook nog overstappen


    Ik en Vivace zijn er om 5 over half 1, als ik het goed heb. Dus dan zijn wij er al (:

    Bangarang schreef:
    (...)

    Ik en Vivace zijn er om 5 over half 1, als ik het goed heb. Dus dan zijn wij er al (:

    Dan ga ik denk ik voor die eerste, als ik me dan verslaap of mijn aansluiting mis kom ik alsnog optijd
    Reisen er nog meer mensen vanaf Roosendaal toevallig?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    (...)
    Dan ga ik denk ik voor die eerste, als ik me dan verslaap of mijn aansluiting mis kom ik alsnog optijd
    Reisen er nog meer mensen vanaf Roosendaal toevallig?


    Die komt volgens mij ook langs Tilburg, en als je ervoor zorgt dat Sevda die ook neemt dan kunnen jullie het laatste stukje samen :3

    ik heb er echt zin in!
    Ik ben echt blij dat ik nog mag komen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    ik heb er echt zin in!
    Ik ben echt blij dat ik nog mag komen!

    Ik ook :] En staat nog het meeste vooraan dat dit m'n eerste meeting word, dus... ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)
    Ik ook :] En staat nog het meeste vooraan dat dit m'n eerste meeting word, dus... ^^

    Dit is mijn derde of vierde meeting
    Ik had een paar weken een meeting met 1 iemand, dus ik weet niet of je dat echt een meeting kan noemen, vooral omdat ik diegene al twee keer eerder had gezien. En die twee keer was ook met dezelfde mensen.
    Dit is wel de eerste keer dat ik zover van huis ga


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    (...)
    Dit is mijn derde of vierde meeting
    Ik had een paar weken een meeting met 1 iemand, dus ik weet niet of je dat echt een meeting kan noemen, vooral omdat ik diegene al twee keer eerder had gezien. En die twee keer was ook met dezelfde mensen.
    Dit is wel de eerste keer dat ik zover van huis ga

    Aha ;]
    Waar woon je dan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Geweldig, mijn moeder gooit weer eens roet in het eten
    Ik mag niet want mijn moeder vind met te jong om met wildvreemden af te spreken( ik ken sevda al een paar maanden) en ze vind dat ik maar wat met vriendinnen moet doen terwijl ze dondersgoed weet dat ik ruzie met ze heb
    Altijd als ik iets leuks heb ik de vakantie vindt mijn moeder het op het laatste moment niet meer goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    Geweldig, mijn moeder gooit weer eens roet in het eten
    Ik mag niet want mijn moeder vind met te jong om met wildvreemden af te spreken( ik ken sevda al een paar maanden) en ze vind dat ik maar wat met vriendinnen moet doen terwijl ze dondersgoed weet dat ik ruzie met ze heb
    Altijd als ik iets leuks heb ik de vakantie vindt mijn moeder het op het laatste moment niet meer goed


    Wat? Das echt jammer... :[
    Ik zou echt geen idee hebben hoe je haar wel moet overhalen...
    Wel erg jammer dat je niet kan...
    Maar heeft je vader haar niet geprobeerd om haar over te halen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Btw, ik weet niet of het nog moet, maar ik heet nu Aife ;]
    Dit was Vivace

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 21:55 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)

    Wat? Das echt jammer... :[
    Ik zou echt geen idee hebben hoe je haar wel moet overhalen...
    Wel erg jammer dat je niet kan...
    Maar heeft je vader haar niet geprobeerd om haar over te halen?

    hij heeft 3 minuten met haar gebeld en toen heeft die lul het al opgegeven
    Ik vindt het gewoon zo eerlijk want ik heb niks deze vakantie
    Ik heb knallende ruzie met mijn beste vriendinnen en ik zou dit weekend gaan kamperen maar het wordt te warm


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    (...)
    hij heeft 3 minuten met haar gebeld en toen heeft die lul het al opgegeven
    Ik vindt het gewoon zo eerlijk want ik heb niks deze vakantie
    Ik heb knallende ruzie met mijn beste vriendinnen en ik zou dit weekend gaan kamperen maar het wordt te warm


    Ik zou, straks, als je moeder thuis is haar erop aanspreken en zeggen dat je heel graag wilt gaan (niet te vergeten om Sevda erbij te noemen ;]) en dat je ruzie hebt met je vriendinnen. Als je haar een beetje lief aankijkt en belooft in het publiek te blijven, mag dat toch wel? (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)

    Ik zou, straks, als je moeder thuis is haar erop aanspreken en zeggen dat je heel graag wilt gaan (niet te vergeten om Sevda erbij te noemen ;]) en dat je ruzie hebt met je vriendinnen. Als je haar een beetje lief aankijkt en belooft in het publiek te blijven, mag dat toch wel? (bloos)

    mijn vader is degene die weg is en ik heb al van alles geprobeerd maar ze geeft gewoon niet toe en ik vind het zo oneerlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    (...)
    mijn vader is degene die weg is en ik heb al van alles geprobeerd maar ze geeft gewoon niet toe en ik vind het zo oneerlijk


    Hmm, das echt minder... Dan weet ik het ook niet... Wel jammer...
    Héél misschien dat je moeder zich nog bedenkt! :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    schrijf mij maar eraf, kan niet :/


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.