• Hellu :3 weet niet of hier al topic over was..

    Maar goed, Ik was vanmiddag dus zo op tour. en ik stond halverwege op het ijs komt m'n broertje op me af: DE RAYONHOOFDEN KOMEN BIJEEN! echt awsumm! <33 nu begint er bij mij toch wel wat te kriebelen.
    Bij wie begint er nogmeer iets te kriebelen voor een eventuele elfstedentocht?

    xx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Bij mij in ieder geval niet. Schaatsen & ik is geen combinatie


    Physics is awesome

    Nou, dan wordt het hier super druk. En zijn de kroegen overvol x'D Maar het lijkt me wel heel vet om het nog een keer bewust mee te maken. Alleen hoeft die kou er van mij niet zo bij...


    Music is the new sex

    KALAFKAJAFKJL Als dat zo is ga ik naar Friesland naar de zijlijn kijken :3


    SLOAN.

    Tot dat je Elfstedentocht zei had ik niet eens door waar je het over had.
    Nee bij mij begint het niet te kriebelen, ik vind schaatsen wel leuk om eens te doen maar daar is ook alles mee gezegd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Unusual schreef:
    Nou, dan wordt het hier super druk. En zijn de kroegen overvol x'D Maar het lijkt me wel heel vet om het nog een keer bewust mee te maken. Alleen hoeft die kou er van mij niet zo bij...


    Leeuwarden is al volgeboekt de hotels enzo.. :) Ik ga naar dokkum. woon zelf niet aan de route nmlk :( slapen bij m'n tante en dan lkkr de hele nacht PARTYYY~~


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Eyes schreef:
    Bij mij in ieder geval niet. Schaatsen & ik is geen combinatie


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, absoluut, maar ik woon dan ook vlak langs de route.
    Het komt er voorlopig nog niet van, hoor, onder veel bruggen ligt het nog open en dat moet eerst ook dicht zijn. Hopen dat het nog even flink blijft vriezen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Me no care...
    Seriously, ik geef er geen ene moer om. Als jullie het leuk vinden, oké dan.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Taize schreef:
    Ja, absoluut, maar ik woon dan ook vlak langs de route.
    Het komt er voorlopig nog niet van, hoor, onder veel bruggen ligt het nog open en dat moet eerst ook dicht zijn. Hopen dat het nog even flink blijft vriezen!


    tegenwoordig hebben zo ook ijstransplantatie :) dan gooien ze er blokken in en dat vriest dan weer dicht.. maar ze hebben ook nog altijd het klûnen. :P


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Niet bij mij, schaatsen doet pijn als je steeds valt (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Camellia schreef:
    (...)

    tegenwoordig hebben zo ook ijstransplantatie :) dan gooien ze er blokken in en dat vriest dan weer dicht.. maar ze hebben ook nog altijd het klûnen. :P

    Ja, klopt, maar ik was gistermiddag nog bij Scharnegoutum bij de brug, daar komen ze langs en daar lag nog wel 20 meter open. Zelfs met ijsblokken is dat niet snel dicht. En ik denk niet dat ze iedereen gaan laten klunen, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lijkt me wel cool! =D Maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat er echt een komt...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Ik hoef maar een paar meter te lopen en ik sta al langs de route. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Ik hoef maar een paar meter te lopen en ik sta al langs de route. :Y)

    waar woon je dan?


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Camellia schreef:
    (...)
    waar woon je dan?

    In het wonderschone Friesland! *O*
    En dat is alles wat je krijgt te weten. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"