• (cat)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:34 ]

    Als ik Ellen moet geloven, woon ik in Heeswijk. Nevermind, lang verhaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vivace schreef:
    (...)

    Al de mensen die ik aardig vind (/vriendinnen van mij zijn) wonen in Veghel... Er zijn sommige mensen die ik aardig vind, maar dat is een kleine groep. Je kunt best zeggen dat het een boerengat is ;]
    Maar wel ons boerengat :P


    Ik woon in Vorstenbosch.. Wij hebben een dagwinkel en een slager.. Wees blij met jullie Kruidvat en Etos :3

    GoedeleLover schreef:
    Als ik Ellen moet geloven, woon ik in Heeswijk. Nevermind, lang verhaal.


    Ja en Sevda ook als ze zaterdag bij mij durft te komen :3

    Starkiller schreef:
    (...)

    Ik woon in Vorstenbosch.. Wij hebben een dagwinkel en een slager.. Wees blij met jullie Kruidvat en Etos :3


    En C1000. En Jumbo. En...
    Nevermind, ik houd al op :p


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)

    En C1000. En Jumbo. En...
    Nevermind, ik houd al op :p


    Grr. Ik zit daar op Bernrode :3

    Donderdag lukt niet, dus schrap mij maar. Jammer! ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mirth schreef:
    Donderdag lukt niet, dus schrap mij maar. Jammer! ):


    Oh.. Zou je die woensdag wel kunnen? Want de donderdag is ook lastiger voor mij, omdat ik eerder weg moet..

    Hmm als ik aan geld kan komen en ik het voor elkaar krijg met mijn ouders kom ik. Maar ik weet het absoluut nog niet zeker. Het is namelijk een pokke eind voor mij. Bovendien ga ik de woensdag in de vakantie ook nog eens met een vriendin naar A'dam waardoor ik minder kans maak bij mijn ouders én minder geld heb. Maar ik wil heel erg graag naar een meeting een keer en dat moet er maar eens van komen dus ik ga mijn best doen. (Want stiekem vind ik dat er best awesome mensen komen/misschien komen)

    Zet me er bdw nog maar niet op ofz aangezien het heel miss is.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:45 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Grr. Ik zit daar op Bernrode :3

    Echt? Misschien kom je dan wel altijd bijna/half langs mijn huis xD
    Mijn zus heeft nl ook op Bernrode gezeten en die moest altijd maar iets van 500 m lopen xD
    En trouwens: voordat je gaat vragen waarom ik er niet op zit:
    Van wat ik van mijn zussen heb gehoord is het een (ik zal netjes blijven :P) school is die niet echt in een goed blaadje staat bij ons... (niet dat het Zwijsen nou ook zo geweldig is, maar die kwam gewoon beter over).
    Welke klas zit jij dan?


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)
    Echt? Misschien kom je dan wel altijd bijna/half langs mijn huis xD
    Mijn zus heeft nl ook op Bernrode gezeten en die moest altijd maar iets van 500 m lopen xD
    En trouwens: voordat je gaat vragen waarom ik er niet op zit:
    Van wat ik van mijn zussen heb gehoord is het een (ik zal netjes blijven :P) school is die niet echt in een goed blaadje staat bij ons... (niet dat het Zwijsen nou ook zo geweldig is, maar die kwam gewoon beter over).
    Welke klas zit jij dan?


    Ik zit in 2E (cat)

    Starkiller schreef:
    (...)

    Ik zit in 2E (cat)

    Hmm, dan ken jij wrs niet de mensen die ik daar wel ken... Of je moet Jorn kennen? (ik ga even geen achternamen noemen)
    Of Stijn (Stuffel anders genaamd)? Of Ingmar?


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)
    Hmm, dan ken jij wrs niet de mensen die ik daar wel ken... Of je moet Jorn kennen? (ik ga even geen achternamen noemen)
    Of Stijn (Stuffel anders genaamd)? Of Ingmar?


    Ik ken Stijn best goed :3

    Starkiller schreef:
    (...)

    Oh.. Zou je die woensdag wel kunnen? Want de donderdag is ook lastiger voor mij, omdat ik eerder weg moet..


    Woensdag gaat hem ook niet worden. Plus het feit dat mijn geld na Carnaval waarschijnlijk gewoon op is ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mirth schreef:
    (...)

    Woensdag gaat hem ook niet worden. Plus het feit dat mijn geld na Carnaval waarschijnlijk gewoon op is ):


    Dat van mij ook, haha. Jammer dat je dan niet kan )=

    Starkiller schreef:
    (...)

    Ik ken Stijn best goed :3


    Lol, ik ken hem niet zo goed hoor. Ik ken hem alleen van vriendinnen... (Hij is de vriend van de broer van mijn vriendin xD)


    Deep inside, I've never felt alive