• (cat)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:34 ]

    mij mag je op misschien zetten! Ik wil heel graag komen, maar dan moet ik sowieso wel even een vriendin mee sleuren.
    Zijn er hier trouwens meer mensen uit Rosmalen?
    Maar in ieder geval super leuk!


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    Rosmalen? Daar ken ik veel mensen.

    serieus?
    wie dan allemaal? Misschien ken ik die mensen ook wel


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    Er zitten er een paar bij me in de klas.. Simone Scholten? Die woont daar volgens mij..

    hmm nee ken ik niet


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    Bij mij mag je misschien weghalen (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ga zo iedereen even een bericht sturen.. Want heel veel hebben niet meer gereageerd op het topic.

    ik ga kijken of ik kan komen!!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    marlot schreef:
    serieus?
    wie dan allemaal? Misschien ken ik die mensen ook wel


    Ik woon 1 halte verder op :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Jalouis schreef:
    ik ga kijken of ik kan komen!!


    Ik zal je op misschien zetten!

    Ik heb van de helft niet eens een PB teruggekregen.. :3

    ik ga toch nog proberen mijn ouders even over te halen, Sevda komt en die heb ik al eerder gemeet dus dat is een goed argument


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    ik ga toch nog proberen mijn ouders even over te halen, Sevda komt en die heb ik al eerder gemeet dus dat is een goed argument


    Oke, succes (:

    Jalouis schreef:
    ik ga toch nog proberen mijn ouders even over te halen, Sevda komt en die heb ik al eerder gemeet dus dat is een goed argument

    Zeg maar dat Sevda zo'n beetje alle kinders die komen al heeft gemeet (is volgens mij ook zo op één of hooguit 2 na denk ik dan :'D) en erg goed op je zal letten:3


    Let it come and let it be

    Zet mij maar op zeker!
    Ik heb mijn vader overgehaald en die zegt dat hij mijn moeder over gaat halen
    Hoe laat staan er mensen?
    Ik kan namelijk twee treinen nemen
    bij de eerste kom ik om 12:40 aan
    en bij de tweede om 13:10
    ik denk dat ik liever de eerste neem als er dan al mensen staan want ik moet ook nog overstappen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one