• (cat)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 14:34 ]

    Beter komt Eveline.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mirth schreef:
    Eindelijk eentje in de buurt. Als het in de vakantie is is er misschien een kansje dat ik zou kunnen. Maar daar moet ik even over nadenken, ik ben nog nooit naar een meeting geweest..


    Was jij niet diegene die in Veghel woonde? Want ik ga namelijk via Veghel, en dan kunnen we samen. Dat is altijd veilig.

    Ik kom misschien als er iets meer mensen komen ^^ Ofwel meer onbekende mensen voor mij :P

    ik zie dat het in de vakantie is, dus groot kans dat ik wel even kom :)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 19:51 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Starkiller schreef:
    (...)

    Was jij niet diegene die in Veghel woonde? Want ik ga namelijk via Veghel, en dan kunnen we samen. Dat is altijd veilig.

    Welke bus nemen jullie dan? Want ik moet 158 hebben...


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)
    Welke bus nemen jullie dan? Want ik moet 158 hebben...


    Die neem ik meestal, tenzij de 160 er is. Ik ken gewoon al die bussen uit mijn hoofd.. Maar als we gaan, dan gaan we natuurlijk wel samen als we toch dezelfde bus nemen.

    Ik vind alles best behalve vrijdag :Y)


    Let it come and let it be

    Starkiller schreef:
    (...)

    Die neem ik meestal, tenzij de 160 er is. Ik ken gewoon al die bussen uit mijn hoofd.. Maar als we gaan, dan gaan we natuurlijk wel samen als we toch dezelfde bus nemen.

    Nou die komt nl langs Heeswijk en daar woon ik... Het leek me dan wel gezellig om op dezelfde bus te stappen... ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Je weet dat het op Dinsdag Carnaval is?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het hangt er nu vooral nog vanaf welke dag het is (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Trouwens mijn username is verandert. Ik weet niet of het nodig is, maar ik denk: ik zeg het even...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kom maybe. Als ik geld heb en ik meer mensen meezeul. Het is al een tijd geleden dat ik naar meetings ben geweest. Shame on me


    Only those who listen can hear

    Vivace schreef:
    (...)
    Nou die komt nl langs Heeswijk en daar woon ik... Het leek me dan wel gezellig om op dezelfde bus te stappen... ;]


    Echt? Veel vriendinnen van mij wonen daar en ook wat mensen die ik niet mag.

    Datum is bekend.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Echt? Veel vriendinnen van mij wonen daar en ook wat mensen die ik niet mag.


    Al de mensen die ik aardig vind (/vriendinnen van mij zijn) wonen in Veghel... Er zijn sommige mensen die ik aardig vind, maar dat is een kleine groep. Je kunt best zeggen dat het een boerengat is ;]
    Maar wel ons boerengat :P


    Deep inside, I've never felt alive