• Stel je voor; het is februari 2012 en jij bent alleen of met je familie, vrienden, etc. op een wintersportvakantie. Jullie bestemming is Oostenrijk en jullie overnachten in een hotel ergens naast een berg. Een erg luxe hotel met goede service, veel voorzieningen en gewoon; alle benodigdheden voor een top vakantie in de sneeuw.
    Maar dan ineens breekt er een sneeuwstorm uit en daar blijft het niet bij. Nee. De berg begint af te brokkelen en er ontstaat een lawine. Je wilde vluchten met de rest van de vakantiegangers en personeelsleden, maar dat lukte niet. Jullie waren te laat.
    Het hotel is ingesneeuwd – godzijdank niet ingestort – en jullie zitten opgesloten.


    Wat doe je nu? Hoe ga je dit overleven? De politie en reddingsbrigades zullen vast niet al de dag erna iedereen bevrijden, dus je zult moeten overleven met alle middelen die je nu hebt. En je zult ook met iedereen moeten samenwerken. Maar lukt dat wel?


    Locked Up is een RPG (Role Play Game/Rollenspel) wat gespeeld wordt op een apart forum. Iedereen maakt hier een eigen character aan en hierna kun je dan met elkaar plots gaan verzinnen, om die ten slotte te gaan spelen. Ook zullen er af en toe events komen, waarbij alle characters met elkaar in één topic gaan spelen. Op deze manier kun je ook characters ontmoeten, waarmee je nog niet officieel een plot hebt. Bovendien zijn sommige events nodig voor het GROTE plot :]

    Als je iets nog niet snapt, mag je wat mij betreft vragen stellen. Ik zal ze wel beantwoorden! Je kunt ook de regels lezen op het forum, daar staat volgens mij ook veel uitleg!

    En als je dan uiteindelijk (of nu al) interesse hebt gekregen in de RPG, nou, dan mag je je aanmelden bij deze link: Locked Up. Ook mag je hier natuurlijk klikken, als je de regels wilt lezen haha! :'D Of als je gewoon het forum wilt bekijken. Of ja, weet ik veeeel. Mwhehe, ik moest alleen maar de link geven en dan verzin ik er een hele tekst omheen :']

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Ik vind 't echt een leuk idee en aangezien ik wel van RPG's op fora's houdt, doe ik mee (:
    Btw, misschien kan je eventueel ook uitlegpagina's op het forum zelf maken voor nieuwelingen? Al denk ik eigenlijk dat die korte uitleg die in het topic staat best wel duidelijk is ^^


    “Love is a contradiction.”

    Chace schreef:
    Ik vind 't echt een leuk idee en aangezien ik wel van RPG's op fora's houdt, doe ik mee (:
    Btw, misschien kan je eventueel ook uitlegpagina's op het forum zelf maken voor nieuwelingen? Al denk ik eigenlijk dat die korte uitleg die in het topic staat best wel duidelijk is ^^


    Dankje :]
    Nou ja, als iemand dat stukje hierboven niet begrijpt, of iets wilt vragen, mag dat gewoon hier in dit topic x]


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."