• oké, ik open even een nieuw topic omdat Krullerd, de organisator van deze meeting, niet online is op dit moment. Ze kan het bericht gewoon aanpassen wanneer ze wilt en ik zal verder niks doen aan deze post aangezien ik niet de organisator ben.

    Hooi! Ik (Krullerd) en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten


    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede - Ziek
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Convette - Vanuit Amersfoort - Mag wss niet
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    - Kirsten - Jonsu - Vanuit Horst
    - Christa - Remembrall - Vanuit Alphen a/d Rijn
    - Ellen - Starkiller - Via Den Bosch
    - Jalissa - Fantasia - Vanuit Rotterdam
    - Hung - IL0VEMARLEEN - ?
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Billie - Kweenie - Vanaf Utrecht (Vechterse banen)
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!

    Update: Zoals jullie gemerkt hebben, sneeuwt het en is het koud. En morgen is dat nog meer het geval. We blijven voornamelijk in Hoog Catherijne hierdoor, dat is overdekt. Dat maakt het helaas niet minder koud, dus pak je goed in! En check NS.nl morgen ochtend. Het kan zijn dat er geen of minder treinen (en bussen?) rijden. Er is vandaag een aangepaste dienstregeling, morgen waarschijnlijk ook. Neem als het kan een trein eerder, etc. etc [: Ik zie jullie morgen! En je kan me altijd sms-en als er iets is.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 10:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2012 - 12:54 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Shogun schreef:
    -Reikt zeer plechtig de medaille uit aan de die-hards-.
    Ik had op de terugweg maar een uur vertraging + heerlijke zitplaatsen in een tourbus die me naar Amersfoort bracht, dus ik verdien niks 8D.
    Ik kwam de tijd wel door met lotgenoten praten en Solzjenitsyn verder lezen :'].


    ik heb een hele medaille gekregen! :O Wil je die nog even in 2en hakken? :3

    En waar gaat het boek over? ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Louisaaa schreef:
    Ik dacht echt al van ja, heel veel mensen kunnen geen eens op centraal komen

    Haha ja ik kwam boven bij Utrecht Centraal en dacht: woooooow, mensen. Duuude. Where the fuck am I?
    Vond die chaos best fascinerend. Paar centimeter sneeuw en het hele land ligt overhoop. Nederland = faalland.


    No growth of the heart is ever a waste

    Glaedmir schreef:
    (...)

    ik heb een hele medaille gekregen! :O Wil je die nog even in 2en hakken? :3

    En waar gaat het boek over? ^^

    Wil je geen hele? Tss, kerel stelt eisen (baby). -Grabs axe-.
    De Goelag Archipel heet het. Dit gaat waarschijnlijk bijna geen levende ziel hier interesseren, aangezien driekwart van fantasy houdt :'D. Maar goed, het is een verslag over de ongelukkigen die in de Sovjet-Unie naar de Goelag gedeporteerd werden onder Stalin. En van die ongelukkigen waren er veel. Heel veel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    Wil je geen hele? Tss, kerel stelt eisen (baby). -Grabs axe-.
    De Goelag Archipel heet het. Dit gaat waarschijnlijk bijna geen levende ziel hier interesseren, aangezien driekwart van fantasy houdt :'D. Maar goed, het is een verslag over de ongelukkigen die in de Sovjet-Unie naar de Goelag gedeporteerd werden onder Stalin. En van die ongelukkigen waren er veel. Heel veel.

    mij intereseert dat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Shogun schreef:
    (...)
    Wil je geen hele? Tss, kerel stelt eisen (baby). -Grabs axe-.
    De Goelag Archipel heet het. Dit gaat waarschijnlijk bijna geen levende ziel hier interesseren, aangezien driekwart van fantasy houdt :'D. Maar goed, het is een verslag over de ongelukkigen die in de Sovjet-Unie naar de Goelag gedeporteerd werden onder Stalin. En van die ongelukkigen waren er veel. Heel veel.


    Ja, gezien kirsten een medaille kreeg voor het 6 uur reizen xD Dus dan zou ik (afgerond) een halve moeten krijgen ;p

    Maar axe heeft wel lekkere geurtjes hoor :3

    Hmmm... ik houd van fantasy, maar opzich, als je een beetje geïntresseerd bent voor geschiedenis kan het heel interessant zijn ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Shogun schreef:
    (...)
    Haha ja ik kwam boven bij Utrecht Centraal en dacht: woooooow, mensen. Duuude. Where the fuck am I?
    Vond die chaos best fascinerend. Paar centimeter sneeuw en het hele land ligt overhoop. Nederland = faalland.


    Als dit facebook was, en ik dit bericht kon liken, zou ik dat zeker doen. Hahahaha.. ik had ook hetzelfde. Echt van: Wajoooo wat doen al die mensen hier. Bleek er 1 trein te reiden xd. Naja.. wel lekker gratis thee/koffie/cappuchino kunnen halen :)


    Kijk niet naar het verleden, maar naar het heden ;)

    Ik had echt willen komen. Waarom doen we het deze zaterdag niet opnieuw? Dan heb ik weer geen voetbal :3

    Shogun schreef:
    -Reikt zeer plechtig de medaille uit aan de die-hards-.
    Ik had op de terugweg maar een uur vertraging + heerlijke zitplaatsen in een tourbus die me naar Amersfoort bracht, dus ik verdien niks 8D.
    Ik kwam de tijd wel door met lotgenoten praten en Solzjenitsyn verder lezen :'].


    He, ik stond ook samen met Sander vast op het centraal station! Alleen nam ik weer de volgende bus naar huis.. Maarja :3

    Starkiller schreef:
    Ik had echt willen komen. Waarom doen we het deze zaterdag niet opnieuw? Dan heb ik weer geen voetbal :3

    Omdat niet iedereen op zo'n korte termijn kan? X'D
    Ik zat te denken aan april ofzo.

    Krullerd schreef:
    (...)
    Omdat niet iedereen op zo'n korte termijn kan? X'D
    Ik zat te denken aan april ofzo.


    Me still wants to come then.
    But only if me can gets cheapy tickets. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Krullerd schreef:
    (...)
    Omdat niet iedereen op zo'n korte termijn kan? X'D
    Ik zat te denken aan april ofzo.


    Bovendien denk ik niet dat het zaterdag veel beter gaat met de NS :')

    Ik denk dat april wel goed is, maar niet in de 1e week, want dan heb ik volgens mij een pww, en dan mag ik niet :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    April kan ik wel!