• oké, ik open even een nieuw topic omdat Krullerd, de organisator van deze meeting, niet online is op dit moment. Ze kan het bericht gewoon aanpassen wanneer ze wilt en ik zal verder niks doen aan deze post aangezien ik niet de organisator ben.

    Hooi! Ik (Krullerd) en HappyPotter organiseren een meeting! *O*
    Plaats; Utrecht
    Punt van afspreken; Treinstation Utrecht Centraal voor de Burger King (Dat is bij perron 19B)
    Datum; zaterdag 4 februari 2012
    Hoe laat; 1 uur
    Wat; Shoppen / rondlopen / eten


    Deze mensen komen sowieso;
    - Krull - Krullerd - Vanuit Houten
    - Cynthia - HappyPotter - Vanuit Nieuwegein
    - Sander - Glaedmir - Sander komt als geest - Vanuit Den Bosch
    - Eveline - Defensive - Vanuit Zutphen
    - Dominique - Hel - Vanuit Enschede - Ziek
    - Samantha - Shogun - Vanuit Almelo
    - Thijs - Cesare - Vanuit Tiel
    - Joy - Edinburgh - Vanuit Culemborg
    - Perry - Amaryl - Vanuit Utrecht
    - Demi - CallieVernon - Vanuit Nijmegen
    - Maaike - PixieTale - Vanuit Nijmegen
    - Destiny - ZaynBieber - Vanuit Nieuwegein
    - Esther - Convette - Vanuit Amersfoort - Mag wss niet
    - Jennifer - xGuitarHerox - Vanuit Waddinxveen
    - Kirsten - Jonsu - Vanuit Horst
    - Christa - Remembrall - Vanuit Alphen a/d Rijn
    - Ellen - Starkiller - Via Den Bosch
    - Jalissa - Fantasia - Vanuit Rotterdam
    - Hung - IL0VEMARLEEN - ?
    Ik wil graag mobiele nummers uitwisselen met de mensen die sowieso komen, en waarvan ik de nummers nog niet heb. Dan kan ik jou bereiken als je niet om 1 uur op komt dagen, en jij mij als je trein vertraging hebt of als je toch ineens niet kan komen, etc. Wanneer ik geen nummer van je krijg/heb, kan ik je niet helpen en weten we ook niet dat we op je moeten wachten etc. Dus graag even je nummer geven [:

    Deze mensen komen misschien;
    - Billie - Kweenie - Vanaf Utrecht (Vechterse banen)
    Deze mensen komen heel misschien;
    - Joyce - Goldenflower - Vanuit Purmerend via Zaandam


    Deze maand bij de blokker te koop; onbeperkt reizen voor 16 euro op 1 dag tot en met april!

    Update: Zoals jullie gemerkt hebben, sneeuwt het en is het koud. En morgen is dat nog meer het geval. We blijven voornamelijk in Hoog Catherijne hierdoor, dat is overdekt. Dat maakt het helaas niet minder koud, dus pak je goed in! En check NS.nl morgen ochtend. Het kan zijn dat er geen of minder treinen (en bussen?) rijden. Er is vandaag een aangepaste dienstregeling, morgen waarschijnlijk ook. Neem als het kan een trein eerder, etc. etc [: Ik zie jullie morgen! En je kan me altijd sms-en als er iets is.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 10:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2012 - 12:54 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Starkiller schreef:
    Slim idee. Wie zijn er uiteindelijk wel gekomen?


    Ik niet, zit nog steeds thuis met koppijn, en ik hoorde net op de radio dat er 'honderden mensen vast zaten in Utrecht' dus... Durf niet eens een schatting te maken, maar denk dat ze blij mogen zijn als de helft aankomt..

    Hel schreef:
    (...)

    Ik niet, zit nog steeds thuis met koppijn, en ik hoorde net op de radio dat er 'honderden mensen vast zaten in Utrecht' dus... Durf niet eens een schatting te maken, maar denk dat ze blij mogen zijn als de helft aankomt..


    Sander en ik zaten op den Bosch al vast, daar reed al bijna niets. Dus ik denk dat er maar een paar mensen zijn gekomen :3

    Starkiller schreef:
    (...)

    Sander en ik zaten op den Bosch al vast, daar reed al bijna niets. Dus ik denk dat er maar een paar mensen zijn gekomen :3


    Ik hoorde net van Demi dat er ongeveer maar 6 mensen zijn. Ik probeerde echt gigantisch hard te komen, maar het lukte gewoon niet. Ik heb alleen al op mijn eigen station op 10 minuten lopen een uur en ongeveer 20 minuten staan wachten voordat de trein er was (dus mijn tenen was ik al kwijt). Toen belande ik dus in Den bosch waar ik ook weer meer dan een uur kwijt was. In totaal heb ik dan ook ongeveer 3 en half uur moeten wachten in de kou.... En het was toen ook nog niet bekend wanneer de treinen zouden rijden richting Utrecht. (ook als je nagaat dat een trein die er naar toe zou gaan al 4 uur vertraging had uiteindelijk......)

    En daarbij... hoe kom je terug? Daar werd ook iedereen voor gewaarschuwd dat je in de avond diezelfde problemen hebt..


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    (...)

    Ik hoorde net van Demi dat er ongeveer maar 6 mensen zijn. Ik probeerde echt gigantisch hard te komen, maar het lukte gewoon niet. Ik heb alleen al op mijn eigen station op 10 minuten lopen een uur en ongeveer 20 minuten staan wachten voordat de trein er was (dus mijn tenen was ik al kwijt). Toen belande ik dus in Den bosch waar ik ook weer meer dan een uur kwijt was. In totaal heb ik dan ook ongeveer 3 en half uur moeten wachten in de kou.... En het was toen ook nog niet bekend wanneer de treinen zouden rijden richting Utrecht. (ook als je nagaat dat een trein die er naar toe zou gaan al 4 uur vertraging had uiteindelijk......)

    En daarbij... hoe kom je terug? Daar werd ook iedereen voor gewaarschuwd dat je in de avond diezelfde problemen hebt..


    Dat weet ik.. Ik ben Ellen he :3

    Starkiller schreef:
    (...)

    Dat weet ik.. Ik ben Ellen he :3


    Ik weet, maar ik had het over in het algemeen ^_^" :Y)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    (...)

    Ik weet, maar ik had het over in het algemeen ^_^" :Y)


    Kan ook :Y) Mijn tenen waren trouwens echt dood toen ik thuis kwam O.o

    Starkiller schreef:
    (...)

    Kan ook :Y) Mijn tenen waren trouwens echt dood toen ik thuis kwam O.o


    en moet je nagaan dat je dan nog niet eens zooooo lang in de kou bevond.. ^_^"


    Ligt and Darkness are both very different..

    als ik het zo lees ben ik toch wel een klein beetje blij dat ik niet meer mocht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    phenomniall schreef:
    als ik het zo lees ben ik toch wel een klein beetje blij dat ik niet meer mocht


    ^_^"


    Ligt and Darkness are both very different..

    en hoe was het?? En wie konden allemaal komen?? En hoe was terugreis? xD

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:56 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Glaedmir schreef:
    en hoe was het?? En wie konden allemaal komen?? En hoe was terugreis? xD


    Ikke ook weten willen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Starkiller schreef:
    Slim idee. Wie zijn er uiteindelijk wel gekomen?

    Ik, HappyPotter, Amaryl, Kweenie, Shogun, Fragile, Remembrall,
    En CallieVernon, PixieTale en Amber? Maar die bleven niet zo lang bij ons,
    En om 5 uur kwamen Jonsu en IL0VEMARLEEN aan.
    * kijk maar in beginpost voor voornamen van deze mensen x'D

    Ik ga over een tijdje gewoon weer een utrecht meeting organiseren en dan stel ik iedereen die wilde komen / is gekomen, op de hoogte :) als het warmer is

    Krullerd schreef:
    (...)
    Ik, HappyPotter, Amaryl, Kweenie, Shogun, Fragile, Remembrall,
    En CallieVernon, PixieTale en Amber? Maar die bleven niet zo lang bij ons,
    En om 5 uur kwamen Jonsu en IL0VEMARLEEN aan.
    * kijk maar in beginpost voor voornamen van deze mensen x'D


    ja ze zeiden dat die 3 jullie niet meer konden vinden.

    echt jammer dat ik niet kon komen -_-


    Ligt and Darkness are both very different..

    Krullerd schreef:
    Ik ga over een tijdje gewoon weer een utrecht meeting organiseren en dan stel ik iedereen die wilde komen / is gekomen, op de hoogte :) als het warmer is


    *kruist vingers dat ze dan wél mag.*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt