• Woaaah, ik heb snowboots gekocht en ze zijn echt zo ontzettend warm en fijn. :9~
    Me gusta!
    En voor twintig euro op de kop getikt, businessssss! *O*

    Wie heeft er nog meer snowboots? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Discord schreef:
    (...)

    Mag ik je wel beledigen met het feit dat je het blijkbaar nodig vind om iedere keer dat je het over je pantoffels hebt te vermelden dat ze 200 euro kosten?

    Want eerlijk, als je pantoffels koopt van 200 euro ben je best wel dom in mijn ogen (cat)

    Mag ik tegen jou zeggen dat je je smoel moet houden, omdat ik niet hoef te weten wat jij ervan vind? (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Discord schreef:
    (...)

    Mag ik je wel beledigen met het feit dat je het blijkbaar nodig vind om iedere keer dat je het over je pantoffels hebt te vermelden dat ze 200 euro kosten?

    Want eerlijk, als je pantoffels koopt van 200 euro ben je best wel dom in mijn ogen (cat)

    Nu ik toch bezig ben met kut opmerkingen maken. Je bent pas dom als je zegt dat je hand je beste vriend is, misschien moet je een meisje/jongen gaan zoeken om je sexuele behoeftes mee te bevredigen in plaats van je hand.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    (...)
    Nu ik toch bezig ben met kut opmerkingen maken. Je bent pas dom als je zegt dat je hand je beste vriend is, misschien moet je een meisje/jongen gaan zoeken om je sexuele behoeftes mee te bevredigen in plaats van je hand.


    dit is een hand:



    Als we die vergelijken met jou, een persoon van het vrouwelijke geslacht, kijk dan eens naar de voordelen van die hand:

    -zeurt minder
    -kost minder tijd
    -begrijpt mij
    -koopt geen pantoffels van 200 euro

    Dan zou ik voor de hand kiezen (cat) gelukkig zijn er nog normale meisjes xD

    anyways. srsly.




    Ik voel me wel vereerd dat ik blijkbaar zo bekend ben dat mensen van wie ik nog nooit gehoord heb weten van de innige relatie tussen mij en mijn rechterhand :Y)
    *kleine buiging*


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    dit is een hand:



    Als we die vergelijken met jou, een persoon van het vrouwelijke geslacht, kijk dan eens naar de voordelen van die hand:

    -zeurt minder
    -kost minder tijd
    -begrijpt mij
    -koopt geen pantoffels van 200 euro

    Dan zou ik voor de hand kiezen (cat) gelukkig zijn er nog normale meisjes xD

    anyways. srsly.




    Ik voel me wel vereerd dat ik blijkbaar zo bekend ben dat mensen van wie ik nog nooit gehoord heb weten van de innige relatie tussen mij en mijn rechterhand :Y)
    *kleine buiging*


    Wauw, ik ben zo diep onder de indruk dat ik en mijn pantoffels van 200 euro en bijna een minderwaardigheidscomplex aan overhouden, bijna. :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mycroft schreef:
    Ik niet, maar een vriendin van mij wel. Ze lijken me wel lekker warm hihi


    26 - 02 - '16

    Avignon schreef:
    (...)
    Wauw, ik ben zo diep onder de indruk dat ik en mijn pantoffels van 200 euro en bijna een minderwaardigheidscomplex aan overhouden, bijna. :')


    Nou, in dat geval zou ik je pantoffeltjes meenemen en niet meer zo kattig reageren op mijn vrienden ^^ Of op wie dan ook. Scoot along now.


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Nou, in dat geval zou ik je pantoffeltjes meenemen en niet meer zo kattig reageren op mijn vrienden ^^ Of op wie dan ook. Scoot along now.


    Ik heb ze aan dus wees maar niet bang dat ik die vergeet hoor. Lol hou toch op, ik bepaal zelf hoe of wat ik reageer, of het nou op jou is, op je vrienden of elke andere user hier. Ga je toch ergens anders druk over maken in plaats van over mijn reacties.
    Want:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb beren pantoffels _O_ Haha. Die zijn kei sexy en ook maar vijf euro. En zo warm.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fluorescent schreef:
    Ik vind die dingen zo verschrikkelijk lelijk :')

    The argument in the thread is very amusing to read. also I must say that i side with Alwin. For once. :W

    En on-topic, give me, mijn voeten zijn koud D:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik dank Alwin! _O_
    Hahaha, ik heb dit gesprek met veel plezier gelezen. ^^
    Alwin, je bent gestegen naar nummer twee. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mensen, zit niet zo te zeiken over pantoffels. Kijk, ik zou ze niet kopen van €200,-, maar dat is omdat ik mijn geld aan andere dingen besteed. Alleen zijn jullie allebei zo onvolwassen om er een hele discussie over te gaan voeren.

    Grow up and take it like a man.

    OT: ik hou niet van sneeuw. Kleffe rotzooi in mijn nek...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    En voor wie ze lelijk vindt; I don't care, ik vind ze goddelijk zitten en houden mijn voeten warm. O ja, nog een pluspunt; ze worden niet lelijk als je met die dingen door de sneeuw/regen/hagel gaat. :Y)

    My conclusion: a BIG win-win-win situation. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"