• Woaaah, ik heb snowboots gekocht en ze zijn echt zo ontzettend warm en fijn. :9~
    Me gusta!
    En voor twintig euro op de kop getikt, businessssss! *O*

    Wie heeft er nog meer snowboots? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Had, maar ik denk dat ze allang te klein zijn D:
    Ze waren wel leuk.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Dikke naaiers, mijn snowboots zijn niet lelijk. (cat)
    Bij mij staat namelijk alles leuk. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:03 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb UGGs, ook heerlijk warm. En ze zien er minder achterlijk uit en zijn ook normaal als ze je draagt terwijl er geen sneeuw ligt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Avignon schreef:
    Ik heb UGGs, ook heerlijk warm. En ze zien er minder achterlijk uit en zijn ook normaal als ze je draagt terwijl er geen sneeuw ligt.

    Like I said: ze zijn niet achterlijk. En ik weiger pantoffels aan te doen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Like I said: ze zijn niet achterlijk. En ik weiger pantoffels aan te doen. (cat)

    Alle snowboots zijn lelijk, geen uitzonderingen. Ik draag graag mijn pantoffels van 200 euro (:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:09 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heu, mijn snowboots zijn anders niet lelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Avignon schreef:
    (...)
    Alle snowboots zijn lelijk, geen uitzonderingen. Ik draag graag mijn pantoffels van 200 euro (:


    Dat klinkt nogal opschepperig.
    Ik heb geen snowboots, wel Uggs (: Al vind ik snowboots niet lelijk. Een vriendin van mij heeft echt hele leuke, met roze en blauw.


    To infinity and beyond •

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Like I said: ze zijn niet achterlijk. En ik weiger pantoffels aan te doen. (cat)


    Ik heb geen pantoffels nodig, k heb harige voeten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Statler schreef:
    Heu, mijn snowboots zijn anders niet lelijk.


    Ja, maar oude mannetjes met snow boots zien er raar uit (puh)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Ja, maar oude mannetjes met snow boots zien er raar uit (puh)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ALTERMOON schreef:
    Nope, ik weiger die dingen te kopen :3. Ik loop gewoon nog op m'n versleten all stars, dan krijg ik maar natte voeten.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Avignon schreef:
    (...)
    Alle snowboots zijn lelijk, geen uitzonderingen. Ik draag graag mijn pantoffels van 200 euro (:

    Nou, voel je goed hoor met je dure pantoffels. :'D
    En die pantoffels zijn UGGSly. Dat je het even weet. :Y)
    Ik hou van mijn snowboots, dat zijn tenminste schoenen. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Nou, voel je goed hoor met je dure pantoffels. :'D
    En die pantoffels zijn UGGSly. Dat je het even weet. :Y)
    Ik hou van mijn snowboots, dat zijn tenminste schoenen. XD

    Ik voel me inderdaad goed met mijn dure pantoffels ja. Je mag best van je snowboots houden hoor, als jij je daar gelukkig bij voelt. Ik voel me gelukkig bij het dragen van m'n pantoffels van 200 euro dus dan doe ik dan ook lekker. Zonder dat ik me er iets van aantrek dat jij ze achterlijk vind. Misschien zou je anderen hun spullen niet moeten beledigen omdat je er niet tegen kan dat mensen je spullen lelijk vinden :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vind Snowboots niet echt zo mooi.. Ik hou het bij sneakers, zelfs in de kou!!

    Avignon schreef:
    (...)
    Ik voel me inderdaad goed met mijn dure pantoffels ja. Je mag best van je snowboots houden hoor, als jij je daar gelukkig bij voelt. Ik voel me gelukkig bij het dragen van m'n pantoffels van 200 euro dus dan doe ik dan ook lekker. Zonder dat ik me er iets van aantrek dat jij ze achterlijk vind. Misschien zou je anderen hun spullen niet moeten beledigen omdat je er niet tegen kan dat mensen je spullen lelijk vinden :')


    Mag ik je wel beledigen met het feit dat je het blijkbaar nodig vind om iedere keer dat je het over je pantoffels hebt te vermelden dat ze 200 euro kosten?

    Want eerlijk, als je pantoffels koopt van 200 euro ben je best wel dom in mijn ogen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro