Avignon schreef:
(...) Alle snowboots zijn lelijk, geen uitzonderingen. Ik draag graag mijn pantoffels van 200 euro (:
Dat klinkt nogal opschepperig.
Ik heb geen snowboots, wel Uggs (: Al vind ik snowboots niet lelijk. Een vriendin van mij heeft echt hele leuke, met roze en blauw.
Avignon schreef:
(...) Alle snowboots zijn lelijk, geen uitzonderingen. Ik draag graag mijn pantoffels van 200 euro (:
Nou, voel je goed hoor met je dure pantoffels. :'D
En die pantoffels zijn UGGSly. Dat je het even weet.
Ik hou van mijn snowboots, dat zijn tenminste schoenen.
WALD0RF schreef:
(...)
Nou, voel je goed hoor met je dure pantoffels. :'D
En die pantoffels zijn UGGSly. Dat je het even weet.
Ik hou van mijn snowboots, dat zijn tenminste schoenen.
Ik voel me inderdaad goed met mijn dure pantoffels ja. Je mag best van je snowboots houden hoor, als jij je daar gelukkig bij voelt. Ik voel me gelukkig bij het dragen van m'n pantoffels van 200 euro dus dan doe ik dan ook lekker. Zonder dat ik me er iets van aantrek dat jij ze achterlijk vind. Misschien zou je anderen hun spullen niet moeten beledigen omdat je er niet tegen kan dat mensen je spullen lelijk vinden :')
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Avignon schreef:
(...) Ik voel me inderdaad goed met mijn dure pantoffels ja. Je mag best van je snowboots houden hoor, als jij je daar gelukkig bij voelt. Ik voel me gelukkig bij het dragen van m'n pantoffels van 200 euro dus dan doe ik dan ook lekker. Zonder dat ik me er iets van aantrek dat jij ze achterlijk vind. Misschien zou je anderen hun spullen niet moeten beledigen omdat je er niet tegen kan dat mensen je spullen lelijk vinden :')
Mag ik je wel beledigen met het feit dat je het blijkbaar nodig vind om iedere keer dat je het over je pantoffels hebt te vermelden dat ze 200 euro kosten?
Want eerlijk, als je pantoffels koopt van 200 euro ben je best wel dom in mijn ogen