• Vanmiddag een nieuwe piercing gekregen van Val, om mijn oude neuspiercing te vervangen -Die ik op een heel pijnlijke manier er per ongeluk uit trok met mijn ring toen we in bad zaten, omdat hij bleef haken-. Nu heb ik dus i.p.v een 'gewone' neuspiercing een septum! Teehee! :9~
    En de teller blijft op 7 piercings staan, omdat het een vervangende is. But me so happy! I love getting piercings (and tats!) :9~



    Ik wil wel een kleiner (en meer bescheiden) sieraad dan deze, maar moet hem eerst 3 weken laten genezen. :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 10:51 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Gefeliciteerd. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Thanks. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Super awsome!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sorry, maar ik vind het op een koepiercing lijken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Sorry, maar ik vind het op een koepiercing lijken. :'D


    Ik denk bij deze piercings ook altijd aan koeien. o.o
    Maar, als jij er maar blij mee bent. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    WALD0RF schreef:
    Sorry, maar ik vind het op een koepiercing lijken. :'D


    Firm believer of all that is magic

    WALD0RF schreef:
    Sorry, maar ik vind het op een koepiercing lijken. :'D


    I don't care. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Biologist schreef:
    Super awsome!


    Danke. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Disposition schreef:
    (...)

    I don't care. :Y)

    Ik had ook geen ander antwoord verwacht. :'D
    Ik hoef er gelukkig niet mee over straat en als jij er blij mee bent, whatever. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF schreef:
    Sorry, maar ik vind het op een koepiercing lijken. :'D


    Mee eens..


    The universal language of art.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik denk bij deze piercings ook altijd aan koeien. o.o
    Maar, als jij er maar blij mee bent. ^^


    Inspiration can hit you any time

    Ahnee nance. Die piercing is zo lelijk (cat)


    -

    WALD0RF schreef:
    Sorry, maar ik vind het op een koepiercing lijken. :'D

    Dat vind ik ook altijd. lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Septums zijn geweldig. Ik wou d'r ook een, maar wacht eerst even tot ik 't huis uit ga. Hij staat je wel zeer goed, hoor Nance. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind je piercing lijken op het horoscoop symbool van de leeuw. En ik vind het op zich wel mooi staan, het is alleen een bijzondere piercing


    Physics is awesome